«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
تشخیص کلیک و نگه داشتن دکمه در یونیتی_رفتن به مرحله دلخواه با کلیک روی یک دکمه :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها


عدم اجرای کلیک روی باتن در یونیتی/چرا کلیک روی باتن عمل نمی کند؟چرا کلیک روی دکمه عمل نمی کند؟چرا کلیک روی دکمه کار نمی کند؟
چرا کلیک روی باتن کار نمی کند؟

using UnityEngine;
using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
using UnityEngine.EventSystems;

public class restart : MonoBehaviour, IPointerDownHandler
{

public void OnPointerDown(PointerEventData eventData)
{
Debug.Log(this.gameObject.name + " Was Clicked.");
}
}

رویدادهای دیگه: تو رفرنس سایت اصلی یونیتی توضیحات آخر هست.


OnDeselect     Unset selection and transition to appropreate state.
OnMove     Determine in which of the 4 move directions the next selectable object should be found.
OnPointerDown     Evaluate current state and transition to pressed state.
OnPointerEnter     Evaluate current state and transition to appropreate state.
OnPointerExit     Evaluate current state and transition to normal state.
OnPointerUp     Evaluate eventData and transition to appropriate state.
OnSelect     Set selection and transition to appropreate state.
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۶/۱۶
مدیرکل

نظرات (۳)

سلام .خسته نباشید. ..
داداش تو یونیتی وقتی شی رو مثل اسلحه ساده یا حتی گاهی وقتا cube رو به دوربین نزدیک میکنم قسمت خیلی نزدیک به دوربین از بین میره .یه جورایی پشتش معلومه باگ میشه ....چی باس بهش بدم تا کامل باشه؟؟
پاسخ:
پاسخ)برای تست،با گزینه های نزدیک(near) و دور(far) از Clipping Planes(پلن های برش) و همینطور field of view  از کامپوننت Camera از دوربین انتخاب شده،در inspector بازی کنید.

http://s7.picofile.com/file/8266425684/camera_clippingPlanes_Unity.jpg

سلام

من نفهمیدم باید چیکار کنم

ببینین من میخوام وقتی یه دکمه فشار دادم یه صدا پخش بشه و وقتی دوباره فشار دادم اون صدا هم دوباره پخش بشه

ینی با هر بار زدن دکمه اون صدا هم یکبار کامل پخش بشه

چیکار کنم؟

این کتاب فارسی یو آی رو بخرید همه این چیزا رو عین آب خوردن یاد می گیرید

 

https://zarinp.al/173921

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی