تابع Random.onUnitSphere در یونیتی
سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۰۲:۵۳ ق.ظ
gameover.blog.ir
این تابع برای انتخاب یک بردار سه بعدی با سه مولفه تصاذفی xyz روی سطح یک کره به شعاع 1 بکار می رود. یعنی x و y و z هر کدوم به طور تصادفی انتخاب می شن و بین 0 و 1 هستند.
مثال :
این تابع برای انتخاب یک بردار سه بعدی با سه مولفه تصاذفی xyz روی سطح یک کره به شعاع 1 بکار می رود. یعنی x و y و z هر کدوم به طور تصادفی انتخاب می شن و بین 0 و 1 هستند.
مثال :
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { rigidbody.velocity = Random.onUnitSphere * 10; } }
۹۵/۰۸/۰۴