متد Screen.SetResolution در یونیتی
سه شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۵۲ ب.ظ
gameover.blog.ir
شکل کلی(پروتوتایپ،کله ی تابع) :
public static void SetResolution(int width, int height, bool fullscreen, int preferredRefreshRate = 0);
توضیح:
برای سوئچ بین رزولوشن های مختلف در یونیتی بکار می ره.
widthپهنای صفحه
height ارتفاع صفحه
fullscreen تمام صفحه: اگه true باشه به صورت تمام صفحه روی گوشی،کشیده می شه.preferredRefreshRate نرخ رفرش ارجح: به صورت پیشفرض 0 هست که باعث میشه بیشترین میزان رفرش توسط مانیتور صفحه بکار گرفته بشه. اگه صفر نباشه یونیتی مقدار تنظیم شده رو بکار می گیره(به شرطی که مانیتور این رفرش ریت رو ساپورت کنه)
مثال 1:
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { Screen.SetResolution(640, 480, true); } }
مثال 2:
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { Screen.SetResolution(640, 480, true, 60); } }
مثال3:
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Example() { Screen.SetResolution(800, 600, false); } }
۹۵/۰۸/۰۴