آموزش خم کردن لوله_ریگ لوله در بلندر_سوار کردن مدل روی استخوان در بلندر
يكشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۵، ۰۹:۳۲ ب.ظ
gameover.blog.ir
خم کردن و امتداد اشیا با استفاده از تکنیک Spine : ابتدا یک سیلندر اضافه کنید . سپس Tab بزنید و به مد ویرایش (Edit mode) برید . سپس Ctrl+Tab می زنیم و Vertex سپس B می زنیم و با ماوس رئوس بالا رو انتخاب می کنیم)البته قبلش 0 و سپس 0 رو می زنیم تا نمای
Front و OrthoGraphic دو بعدی بیاد ) سپس در نقطه ای کنار سیلندر کلیک می کنیم تا جهت امتداد یا خم شدن رو تعیین کنیم
سپس روی spine در کادر سمت چپ کلیک می کنیم)اگه کادر سمت چپ نبود کلید T رو بزنید )
۹۵/۰۸/۰۹