LerpAngle یا چرخش آرام به اندازه ی زاویه دلخواه در یونیتی_چرخش بر حسب درجه در یونیتی
يكشنبه, ۵ دی ۱۳۹۵، ۱۱:۱۱ ق.ظ
gameover.blog.ir
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { public float minAngle = 0.0F; public float maxAngle = 90.0F; void Update() { float angle = Mathf.LerpAngle(minAngle, maxAngle, Time.time); transform.eulerAngles = new Vector3(0, angle, 0); } }
چرخش ارام بین دو زاویه
احتمال زیاد همینه . تو کد از صفر تا 90 درجه چرخش می کنه
حول محور y
Vector3(0, angle, 0);
زاویه angle رو دادیم به دومین پارمتر
xyz هست دیگه
حول x و z چرخش ندادیم صفر شد
۹۵/۱۰/۰۵
اگه بخواهیم با شروع بازی کاراکتر من به سمت بالا بره و با کلیک من فقط به سمت چپ بپیچد وگرنه تا بینهایت بالا بره ، چه متغیر و چه دستوری رو بنویسم ؟