«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
دستور SceneManager.LoadScene در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

دستور SceneManager.LoadScene در یونیتی

دوشنبه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۵، ۰۲:۳۴ ق.ظ

gameover.blog.ir

برای لود صحنه به صورت آسنکرون بکار میره و سربار کمتری داره احتمالا.
مثال:
کد زیر رو اگه توی رویداد برخورد بذاریم چک می کنه اگه مانع دارای تگ(برچسب یا اسم مستعار)  reStarter بود بازی رو ری استارت کن یعنی صحنه ی جاری رو مجددا لود کن:

if (tag == "reStarter")
{
SceneManager.LoadScene(SceneManager.GetActiveScene().name);
}
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۲/۱۶
مدیرکل

نظرات (۱)

اگه بخوایم از یه سین به یه سین دیگه بریم چی؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی