«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
رسم خط در openGL :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته

بایگانی
پیوندها

رسم خط در openGL

دوشنبه, ۱۸ دی ۱۳۹۶، ۰۶:۲۹ ب.ظ

gameover.blog.ir


با  glVertex2f  مختصات نقطه های دو بعدی رو مشخص می کنیم با xy


✔️مثال:



glBegin(GL_LINES);

      glColor3ub(245, 255, 0);//yellow color

      glVertex2f(-0.5f, 0.5f);  //point 1

      glVertex2f(-0.2f, 1.0f);  // point 2  

   glEnd( );


نکته:اگه بخوایم نقطه سه بعدی باشه می تونیم glVertex3f بدیم با سه پارامتر xyz.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۱۰/۱۸
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی