gameover.blog.ir
Could not complete your request because something prevented the text engine from being initialized - immerhate
حل:
به مسیر AppData\Local\Adobe\TypeSupport\CS6 برید و هر چی فایل lst هست پاک کنید.
gameover.blog.ir
حل:
به مسیر AppData\Local\Adobe\TypeSupport\CS6 برید و هر چی فایل lst هست پاک کنید.
gameover.blog.ir
ترجمه+ویرایش:گیم اور
gameover.blog.ir
منبع :
http://www.gamersland.ir/forum/showthread.php?t=2376FPS Creator X10
حجم: 1.09 گیگابایت
تصویر
دانلود:
http://www.mediafire.com/?nzyu4hnm3nz
http://www.mediafire.com/?2deltmmqzyn
http://www.mediafire.com/?ttigz3yjmnt
http://www.mediafire.com/?orn0z4yzkim
http://www.mediafire.com/?myiizdmdmtj
http://www.mediafire.com/?jfoydym2ynh
http://www.mediafire.com/?cxgnzzdtzwt
http://www.mediafire.com/?njiiw0mnqyd
http://www.mediafire.com/?glukgtfonym
http://www.mediafire.com/?mixyzmymjzt
http://www.mediafire.com/?namdtnnmm3i
http://www.mediafire.com/?te0ijjnymwz
سیستم مورد نیاز برای اجرای این نرم افزار:
- کارت گرافیکی مثل Geforce 8800 GT با یک گیگ حافظه داخلی
- ویندوزی که مجهز به DirecX10 به بالا باشه
اینو هم بگم که یکی از ویژگی های بسیار خوبی که این نرم افزار داره اینکه
میتونید کاراکترها و اشیای ساخته شده توسط نرم افزار های مثل 3D Max رو
وارد این نرم افزار کنید و با این کار میتونید بازیهای بسیار زیبایی
بسازید.
gameover.blog.ir
برای رفع مشکل آموزش هایی در سایت مایکروسافت هست که به رجیستری مراجعه کنید و غیره.
این برنامه رو هم می تونید اجرا کنید تا مشکل رو fix کنه و بعد از reboot سیستم،باتری شارژ خواهد شد.
حجم زیر یک مگ.
برای دانلود به لینک زیر رفته و چند ثانیه صبر کنید و سپس رد تبلیغ رو بزنید:
http://opizo.com/dUbqv6
gameover.blog.ir
header("Cache-Control: no-store, no-cache, must-revalidate, max-age=0");
header("Cache-Control: post-check=0, pre-check=0", false);
header("Pragma: no-cache");
gameover.blog.ir
این سورس و فلوچارت رو برای سوال یکی از دوستان ساختم. میذارم شاید به کار دیگران هم بیاد:
http://s5.picofile.com/file/8155551050/dec2hex.zip.html
http://s5.picofile.com/file/8155551092/dec2hex.png
gameover.blog.ir
مثال :
در مسیر C:\xampp\htdocs\ini فایلی به اسم sample.ini با محتوای زیر ایجاد کن :
[Cars]
var1 = 1
var2 = 2
<?php
// Parse without sections
$ini_array = parse_ini_file("sample.ini");
print_r($ini_array);
// Parse with sections
$ini_array = parse_ini_file("sample.ini", true);
print_r($ini_array);
?>
Array ( [var1] => 1 [var2] => 2 ) Array ( [Cars] => Array ( [var1] => 1 [var2] => 2 ) )
echo($ini_array["var1"]);
1
gameover.blog.ir
به آدرس زیر رفته و فایلهای داخلش رو پاک کنید:
my Documents\GameMaker\Backups
C:\Users\userName\Documents\GameMaker\Backups
C:\Users\userName\AppData\Local\Temp\msdtadmin
به جای userName پوشه ای که ام کاربری هست رو باز کنید.
gameover.blog.ir
به لینک زیر برید و چند ثانیه صبر کنید سپس رد تبلیغ رو بزنید.
اسکریپت سیشارپ هست.
برای لرزش دوربین پس از انفجار x و y و یکم حرکت بدید تا دوربین تکون بخوره .
روش دیگه اینه که می تونید یک انیمیشن ساده هم بدید به دوربین یه لحظه سریع تکون بخوره..
GAMEOVER.BLOG.IR
به لینک برید و چند ثانیه منتظر بمونید سپ رد تبلیغ رو بزنید.
اسکریپت اول:
اسکریپت دوم:
در این اسکریپ مهم نیست دوربین orthographic باشه یا perpective.
http://opizo.com/SKCz8Jgameover.blog.ir
حرکت پلیر سه بعدی با استفاده از کاراکتر کنترلر و دستور Input.GetAxis("Horizontal") بدون افت فریم ریت:
دستور Input.GetAxis چیست و چگونه کار می کند؟
این دستور کلیدهای افقی و عمودی WASD رو چک می کنه.
اگه هیچکدوم فشرده نبود صفر 0 برگشت میده ویلا یا منفی یک -1 یا مثبت یک +1 برگشت میده.
WS بالا پایین یا عمودی
AD چپ و راست یا افقی
خودمون تعیین می کنیم کدوم رو چک کنه.
اگه افقی فلش چپ و راست AD باید ورودی بدیم horizontal .
مثال:
Input.GetAxis("Horizontal")
اگه عمودی فلش بالا پایین WS باید ورودی بدیم vertical .
مثال:
Input.GetAxis("Vertical")
حالا کجا ازش استفاده میشه؟
برای حرکت کاراکتر میایم xz رو تنظیم می کنیم. x یعنی چپ راست و z یعنی جلو عقب بر حسب مثبت یا منفی بودن مقداری که بهشون میدیم.
پس برای مثال داریم:
moveDirection = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0,Input.GetAxis("Vertical"));
چون محاسبات محلی هست بایستی به جهانی تبدیل کنیم. پس داریم:
moveDirection = transform.TransformDirection(moveDirection);
دستور Transform Direction، مقادیر XYZ محلی را به مقادیر جهانی تبدیل میکنه.
بعدش یه فاکتور یا متغیر سرعت هم که قبلا باید تعریف کنیم در اون ضرب می کنیم تا مقدار زیاد بشه :
moveDirection *= speed;
در نهایت ازش استفاده میکنیم.
مثلا برای پرش میایم y رو تنظیم می کنیم:
if (Input.GetButton ("Jump")) { moveDirection.y = jumpSpeed; }
jumpSpeed هم متغیری هست قبلا فرض کردیم تعریف شده و سرعت پرش رو مشخص می کنه.
نکته: در حالت پیش فرض، کلید پرش، کلید space است.
ولی شخصیت ما چطوری بعد از پرش به زمین فرود بیاد؟
فرض می کنیم player ما کامپوننت rigidBody نداره .پس شرط بذارید تا زمانیکه y از صفر بیشتر بود این خط اجرا بشه:
moveDirection.y -= gravity * Time.deltaTime;
gravity هم جاذبه هست و از قبل تعریف می کنیم.
Time.deltaTime باعث میشه y طبق زمان کم بشه نه در فریم.(پس یه حرکت فرود نرم تر خواهد داشت)
در نهایت بای یک متغیر از نوع CharacterController بسازید و کامپوننت کاراکتر کنترلر بدید به player و drag کنید روی این متغیر:
public CharacterController controller;
برای حرکت نهایی هم این کد رو بنویسید:
controller.Move (moveDirection * Time.deltaTime) ;
using UnityEngine; using System.Collections; public class RotateCamera : MonoBehaviour { private Vector3 moveDirection = Vector3.zero; void Update (){ float speed=5; float jumpSpeed=5; float gravity=5; float x,y,z; CharacterController controller = GetComponent<CharacterController>(); if (controller.isGrounded) { // We are grounded, so recalculate // move direction directly from axes moveDirection = new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0, Input.GetAxis("Vertical")); moveDirection = transform.TransformDirection(moveDirection); moveDirection *= speed; if (Input.GetButton ("Jump")) { moveDirection.y = jumpSpeed; } } // Apply gravity moveDirection.y -= gravity * Time.deltaTime; // Move the controller controller.Move(moveDirection * Time.deltaTime); } }
https://telegram.me/joinchat/CIaGiT3fzIXzl_ABayBAww
gameover.blog.ir
using UnityEngine; using System.Collections; [RequireComponent(typeof(AudioSource))] public class ExampleClass : MonoBehaviour { public AudioClip clip; void Start() { AudioSource.PlayClipAtPoint(clip, new Vector3(5, 1, 2)); } }
gameover.blog.ir
void Start () { StartCoroutine ("Countdown", 10); } private IEnumerator Countdown(int time){ while(time>0){ Debug.Log(time--); yield return new WaitForSeconds(1); } Debug.Log("Countdown Complete!"); }
نکته: اگه خطا داد ogg رو به ogg تبدیل کنید بعدش با ابزارهای دیگه تست کنید. چون بعضی فرمت های فایل های ogg تلگرام رو فرمت فکتوری یا ogg to mp3 هم نمی تونه تبدیل کنه ولی این می تونه. اگه مشکل mp3 داشت خودش پیام میده به نت وصل میشید و درایور رو می گیره. وگرنه به ogg دوباره تبدیل کنید برید تو پوشه ها می بینید mp3 هم هست.
gameover.blog.ir
برای اینکار باید متغیر Z از پوزیشن دوربین رو زیاد و کم کنید تا دوربین نزدیک یا دور بشه.
مثال:
اسکریپتی بسازید و بدید به دوربین اصلی و این کد رو در تابع آپدیت بذارید(با کلید A و S تست کنید بعد از اجرا):
void Update(){ if (Input.GetKey (KeyCode.A)) { this.transform.position+=new Vector3(0,0,1); } if (Input.GetKey (KeyCode.S)) { this.transform.position-=new Vector3(0,0,1); } }
gameover.blog.ir
نکته: اگه دانلود نشد با شیلتر فکن باز کنید
به لینک زیر رفته 14 ثانیه صبر کرده سپس رد تبلیغ بزنید:
gameover.blog.ir
آنتی آلیاس اگه 1 و 2 و 4 باشه به ترتیب مضاعف میشه و پیکسلی بودن گوشه های مدل رو حذف می کنه و کیفیت میره بالا اما پردزش سنگین میشه و بازی تیک و لگ بر می داره و ممکنه بعضی وقتا کرش کنه.
بدون آنتی آلیاس گوشه ها دندانه دار یا در اصطلاح jagged میشه(اما پردزش بهتره):
بدون آنتی آلیاس:
برای رفع این مشکل آنتی آلیاسینگ رو صفر می کنیم:
QualitySettings.antiAliasing = 0;
gameover.blog.ir
سورس انگری بردز ساده در یونیتی 5.1.0f3