پارامتر trigger در پنجره ی Animator چیست ؟ بررسی پایان انیمیشن توسط انیماتور در یونیتی
سه شنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۴، ۰۷:۰۹ ق.ظ
gameover.blog.ir
پارامتر Trigger در پنجره ی Animator یک متغیر با اسم دلخواه از نوع Boolean هست که بعد از انتقال یا سوئیچ بین دو انیمیشن مقدارش خودکار False میشه.(نکته:صفر یعنی false و هر چیزی غیر از صفر یعنی True)
با کد سیشارپ هم میشه پارامتر رو True کرد خودکار:(ضمنا بعد از انتقال خودکار False میشه)
public void SetTrigger(string name);
مثال برای True کردن:
Animator.SetTrigger("esmeParameter");
مثال برای false کردن:
Animator.ResetTrigger("esmeParameter");
۹۴/۱۲/۱۱
می خوام به مکانین یا انیماتور تبدیل کنم باتشکر
کد اینه:
var walkAnimationString : String;
var runAnimationString : String;
if (!animation.IsPlaying(walkAnimationString) && !parentScript.aware)
)
animation.Play(walkAnimationString );
if (!animation.IsPlaying(runAnimationString) && !parentScript.aware)
)
animation.Play(runAnimationString);
animation.enabled = false;
parentScript.enabled = false;
ممنون میشم اگر پاسخمو بدید