gameover.blog.ir
با این نرم افزار سبک خیلی راحت فایل obj هر مدلی می خواید Drag کنید روش.
یه قسمت داره optimization برید و یک نوار داره مدل رو بکشید سمت چپ و سمت راست هم نتیجه رو ببینید.
بعدش save as کنید با obj و تمام
لینک سالم دانلود تست شده:
gameover.blog.ir
با این نرم افزار سبک خیلی راحت فایل obj هر مدلی می خواید Drag کنید روش.
یه قسمت داره optimization برید و یک نوار داره مدل رو بکشید سمت چپ و سمت راست هم نتیجه رو ببینید.
بعدش save as کنید با obj و تمام
لینک سالم دانلود تست شده:
بحث آشغال(garbage) و اشاره گرهای سرگردان رو اگه بدونید اینو درک می کنید.
هدیه گیم اور به عافراد و شما
فقط از تبلیغات بالای هر دو سایت لطفا دیدن کنید هر روز یک بار و به دوستان هم بگید. تنها حامی ما شما هستید. بازدید از تبلیغات بالا باعث میشه یک درصد هم در ذهن مشتری تبلیغ بشه که مطلب رو ببینه و خوب ما فعلا منبع درآمد خاصی نداریم و این یک حقیقته. اگر می خواید با انگیزه ادامه بدیم و مطالب بهتری بذاریم هر روز از تبلیغات جدید بالای وبلاگ و سایت بازدید کنید. با تشکر از همه دوستان.
حجم : حدود 300 مگ به صورت پارت پارت
پس از دانلود فایل زیپ رو باز کنید داخلش یک فایل متنی هست که لینک های
دانلود رو می تونید کپی کنید توی مرورگر و با استفاده از اونها آموزش ها رو
به صورت پارت پارت بگیرید
آموزش های سیشارپ در یونیتی.ترجمه و ادیت قسمت های مهم کتاب فوق به صورت فیلم فارسی
این پک ترجمه تقریبا بخش های مهم تا 400 صفحه اول از کتاب سیشارپ در یونیتی نوشته alex okita هست که به صورت فیلم فارسی ترجمه کردیم.
gameover.bog.ir
این مجموعه شامل پکیج های زیر است:
Apex Path v2.2.1.unitypackage
Easy_Traffic2.0
Intelligent Race Driver System
Advanced AI Pro 6.01(.unitypackage
BusyWorldAI.unitypackage
PathfindingProject.zip
Unity_Asset_-_Paragon_Shooter_AI_v1.1
لینک دانلود تمام پک های فوق در یک فایل zip(حجم سیصد و خورده ای)
gameover.blog.ir
//author:sajjad3011
Vector3 pos; void Start () { InvokeRepeating("randomEnemyGenerate", 60.0f,1.0f);//call function f1() every 1 minute } void randomEnemyGenerate(){ x = Random.Range(-25, 26); y = 0; z = Random.Range(-25, 26); pos = new Vector3(x, y, z); Instantiate(prefabEnemy, pos, prefabEnemy.rotation); }
gameover.blog.ir
بهترین آموزش تکستچر گذاری در زیبراش zbrush
آموزش زیبراش zbrush برای مبتدیان به صورت گام به گام_قسمت 1
فرمت PDF
ترجمه:sajjad3011
gameover.blog.ir
public Material skyMat; RenderSettings.skybox=skyMat;
gameover.blog.ir
نکته :دقت کنید تابعی Lerp از کلاس Vector3 سه ورودی داره که دو تای اول وکتور3 هست و آخری float که توی وبلاگ گفتیم.
اما تابع Lerp از کلاس mathf دو پارامتر اولیش از نوع float هست و آخری هم float که در زیر توضیح میدم:
برای تغییر زاویه بین محدوده ی دو عدد با سرعت نرم تعیین شده بکار میره با سرعت دلخواه.
مثال: تغییر از زاویه صفر به 180.
mathf. Lerp(0, 180,speed*(time.deltatime));
اینم ببینید:
دوستان پیام خصوصی نذارید لطفا چون پاسخگویی رو سخت می کنه.
سوالی بود بپرسید.
gameover.bog.ir
رویداد OnApplicationFocus و OnApplicationPause و OnApplicationQuit در یونیتی به ترتیب موقع باز کردن پنجره ی بازی،خروج موقت یا توقف فعلی بازی، و خروج کامل از بازی رخ میدهند.
سه مثال :
1)
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { public bool paused; void OnGUI() { if (paused) GUI.Label(new Rect(100, 100, 50, 30), "Game paused"); } void OnApplicationFocus(bool focusStatus) { paused = focusStatus; } }
2)
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { public bool paused; void OnGUI() { if (paused) GUI.Label(new Rect(100, 100, 50, 30), "Game paused"); } void OnApplicationPause(bool pauseStatus) { paused = pauseStatus; } }
3)
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void OnApplicationQuit() { PlayerPrefs.Save(); } }
gameover.blog.ir
لینک مستقیم:
http://afradstudio.ir/unity/packages/ai/Advanced AI Pro 6.01(afraStudio.ir).unitypackage
void Start () { InvokeRepeating("f1", 1.0f,1.0f);//call function f1() every 1 second }
void f1() { i++; if (i > 3) return;//exit function switch (i) { case 1: swithEnemyList[0].SetActive(true); break; case 2: swithEnemyList[1].SetActive(true); break; case 3: swithEnemyList[2].SetActive(true); break; default: break; } }//f1
gameover.blog.ir
gameover.blog.ir
using UnityEngine; using System.Collections; public class ExampleClass : MonoBehaviour { void Awake() { DontDestroyOnLoad(transform.gameObject); } }
لطفا سوالات در گروه یونیتی گیم اور که در کانال gameoverblog متعاقبا اعلام می گردد بپرسید.
به لینک زیر برید و پ از چند ثانیه رد تبلیغ رو بزنید :
اینم آموزش کامل برای یونیتی 5.3.4p3:
public float lifeTime=100f; void Update(){ if((lifeTime-Time.fixedDeltaTime)<=0){ gameOver(); } void gameOver(){ Application.LoadLevel("esmeMarhaleAvval"); } }
gameover.blog.ir
آموزش b4a/آموزش برنامه نویسی اندروید در basic4android/آموزش برنامه نویسی اندروید در b4a
کپی آموزش و دادن آن به دیگران ممنوع است.فقط عضو کانال بشید و لطفا اعضای کانال ما رو زیاد کنید و هر چی می تونید ممبر بیارید. آموزش روان و با رویکرد کاربردی هست و هر مبتدی رو راه می اندازه برای اینکه استارد بزنه و همه چیزای لازم گفته شده.
گیم اور: سازنده بهترین آموزش های رایگان..
لطفا برای حمایت از ما در کانال تلگرام ما عضو بشید.
و لینک ها رو از وبلاگ ما شیر کنید و همچنین وبلاگ ما رو لینک کنید توی وبلاگ هاتون.
gameover.blog.ir
بعضی وقتا بدون html می خوایم از داخل خود php یک فرم بسازیم و ارسال کنیم به یک صفحه ی وب یا یک url.در مثال زیر فرض شد فایل های ali.jpg و reza.jpg در مسیر دایرکتوری home/user روی هاست فعلی وجود دارند و اونها رو در متغیرهای file1 و file2 ریخیتم و سپس به url دلخواه ارسال کردیم و همینطور متغیرهای esm و php_master رو با مقادیری دلخواه.
روش POST:
<?php $url = 'http://mySite.com/...'; $_POST = array('esm' => 'alireza', 'php_master' => true); // ارسال یک فایل مشابه ورودی فایل در فرم با نام دلخواه شما $POST['file1'] = '@/home/user/ali.jpg'; $POST['file2'] = '@/home/user/reza.jpg'; $handle = curl_init($url); curl_setopt($handle, CURLOPT_POST, true); curl_setopt($handle, CURLOPT_POSTFIELDS, $_POST); curl_exec($handle); ?>
<?php $url = 'http://mySite.com/...'; $_GET = array('name' => 'alireza', 'php_master' => true); $url = $url . '?' . http_build_query($_GET); $handle = curl_init($url); curl_exec($handle); ?>