// Destroy everything that enters the trigger
function OnTriggerEnter (other : Collider) {
Destroy(other.gameObject);
}
// Destroy everything that enters the trigger
function OnTriggerEnter (other : Collider) {
Destroy(other.gameObject);
}
انتخاب ابجکت تصادفی
ins = choose(object1,object2,object3,...)
انتخاب روم تصادفی
select_room_to_go= choose(room1,room2,room3,...)
room_goto(
select_room_to_go
)
http://s4.picofile.com/file/8101030034/paint_on_model_feshorde_ba_AVC_sajjad3011.zip.html
اینم آموزش رنگ کردن UV Map:
UV رو که ساختید F3 بگیرید و به صورت png ذخیره کنید بعدش ببرید توی فتوشاپ و رنگ بزنید.
دلتون می خواد مثل شکل بالا تصویر دلخواه از تکستچر مورد نظرتون رو روی هر جای دلخواه مدلتون قرار بدید؟
---
اوکی.... بهتون یاد می دم تا به آرزتون برسید....
----
وارد blender 2.68 و مکعب پیش فرض رو با راست کلیک روش انتخاب کنید .
----
Tab بزنید تا به Edit mode برید....
------
A رو یکی دوبار بزنید تا کل مدلتون انتخاب بشه....(A به معنی All هست که باعث انتخاب یا عدم انتحاب کل face ها یا vertext یا Edge ها میشه)
سپس u بزنید و از منوی باز شده unwrap رو انتخاب کنید...
--------
بقیه رو توی PDF من بخونید:
http://s5.picofile.com/file/8111746768/UV_Texturing_in_blender_sajjad3011.zip.html
اینم ببینید:
http://promakers.ir/showthread.php?tid=7758&pid=115527#pid115527
نکته ای در مورد یو وی: اگه مدل یو وی شده رو بردید توی یونیتی دیدید تکستچر روی مدل خوب نیفتاد. سعی کنید قسمت های مختلف مدل رو توی بلندر جدا کنید توی edit mode انتخاب و کلید p و جدا جدا عکس ها رو بندازید. و دقت کنید عکس ها همشون توی یک فایل jpg باشه.
gameover.blog.ir
سازنده:sajjad
توی این آموزش تصویری همه چی به زبون تصویری و متن انگلیسی در قالب HTML هست که من فشرده کردم با winRar.
حجمش کمتر از 3 مگ هست. و واقعا ارزش داره دانلودش کنید.
منبع اصلیش اینجا بود که من چون دیدم فایل های png زیاد داره واستون سخته
دانلود کنید لذا کل صفحه ی وب رو دانلود و با winRar به Rar فشرده کردم تا
دانلود و unZip کنید و با fireFox فایل اصلیشو اجرا کنید و لذت ببرید.
----
https://www.mediafire.com/?dn3nz69lu9rcbxe
instance_change(choose(object0,object1,object2),1);
از بخش global settings تنظیمات کلی به سربرگ Loadig رفته و بخش show your own image while loading رو فعال کرده و سپس با کلیک رو دکمه ی change image عکس دلخواه برای صفحه ی loading رو انتخاب کنید و در نهایت ok.
در مورد نظر دوستمون مهراب باید بگم،راه دیگه رو نمی دونم.توصیه می کنم یونیتی کار کنید.
--
اینم ایجاد لودینگ در یونیتی:
private AsyncOperation async = null;
IEnumerator Start()
{
async = Application.LoadLevelAsync("test");
yield return async;
}
void OnGUI
{
GUI.Label(new Rect(10,10,50,50),(100*async.progress).ToString());
}
void Update()
{
if((async.progress * 100)>=100)
{
this.enabled = false;
}
}
اسپرایت چیست.
سورس چیست.
اسکریپت چیست.
الگوریتم چیست.
ابجکت چیست.
هوش مصنوعی چیست.
زبان های برنامه نویسی چه فرقی دارند وکدام خوب است.
کسی بازی ساخته میشه ازاول توضیح بدید باید چه طوری بازی ساخت تا آخرش.
چیزهایی که لازم درمورد ساخت بازی بگید ازاول تاآخر.
موتور بازی چیست.
برای کسی که بازی نساخته کدام موتورخوبه.
موتورهای بازی ازجمله game maker, Construct , XNAFramework,
Unreal,Unity,Anvil,XRay,Euphoria,CryEngine این موتورها هریک ازکدام زبان
برنامه نویسی ساخته شده اند. وباهمون زبان برنامه نویسی باید بازی ساخت.
این موتورها میشه توضیح بدید چه خوبی هایی دارند. هرکدام ومقایسه کنید.
ازکجامیشه متوجه شد بازی که ساخته شده ازچه موتوربازی استفاده کرده است.
این موتورها کاربری که باهاش بازی ساخت میشه بگه.
game maker خوبه یا professional و گیم میکر استودیو برای ساخت بازی و چه فرقی باهم دارند.
گیم میکر7با8 چه فرقی دارند. ودیگرموتورکه ورژن های دیگردارند.
لینگ دانلود این موتورهای بازی به همراه کرک میشه بدید.
آموزش هایی درباره ای ساخت بازی وموتوربازی چه پی دی اف وچه ویدیو هست لینگ بدید.
به جزموتور بازی برای ساخت بازی به نرم افزاری نیازهست یانه.
کدام این موتورهای بازی برای دوبعدی خوبه وسه بعدی است. کدام این موتورها
برای ساخت بازی خوب است. هریک ازاین موتورها برای بازی مورد نظر هستند یا
فرقی نداره هرچی میشه ساخت. وکدام این موتورها معروف هستند. شرکت بازی سازی
ازموتورهای رایگان بازی استفاده می کنند یانه.
کدام این موتورهای بازی سازی میشه برای اندورید ساخت.
بازی که ساخته میشه میشه به صورت آنلاین هم میشه بازی کرد چه طوری میشه این کارکرد.
موتوربازی رایگان چه فرقی باپولی دارند.
برای ساخت بازی کدام زبان برنامه نویس یاد بگیریم.
چه مدت طول می کشه بازی بشه ساخت.
------
پاسخ:
sprite این هست :
یا این :
fadeAlpha=0
newRoom=0
fadeSpeed=10
alarm[0]=fadeSpeed
alarm[0] = fadeSpeed;
fadeAlpha += 0.05;
if ( fadeAlpha >= 1.0 )
{
room_goto(newRoom);
instance_destroy();
}
draw_set_alpha(fadeAlpha);
draw_rectangle_color( 0,0, room_width, room_height, c_black, c_black, c_black, c_black, false);
draw_set_alpha(1.0);
var eff;
eff = instance_create( 0, 0, effFadeToBlack );
eff.newRoom = room1;
//room_goto(room1);
786
----
با شیلتر برید.
یادش بخیر.... قدیما....
این مجموعه خیلی قدیمی هست ولی کیفیتش عالیه.درسته که برای کار با فلش ام ایکس هست اما انگیزه میده برای کار با adobe flash cs6 و ورژن های بعدی ...
برای اینکه مشکل دانلود نداشته باشید هر فصل رو تک تک zip کردیم تا شما تیکه یکه ببینید که آیا به دردتون می خوره یا خیر:
فصل 1 :
http://www.mediafire.com/download/c3ec7aznpsjr61h/CHAP1.zip
فصل 2:
http://www.mediafire.com/download/7phdbrbhrz4fqk9/CHAP2.zip
فصل3:
http://www.mediafire.com/download/e9uf67ce53vas8d/CHAP3.zip
فصل4:
http://www.mediafire.com/download/sw9159e0d8us335/CHAP4.zip
فصل5:
http://www.mediafire.com/download/c17wrrfd4l7139y/CHAP5.zip
فصل6:
http://www.mediafire.com/download/h8c6bv1wzeacvp6/CHAP6.zip
فصل7:
http://www.mediafire.com/download/1z0jw55hb44n6ap/CHAP7.zip
فصل8:
http://www.mediafire.com/download/m1vgc101z44m0ma/CHAP8.zip
فصل9:
http://www.mediafire.com/download/4tnf1p3mk82kwpq/CHAP9.zip
فصل 10:
http://www.mediafire.com/download/laaa6ge5vg7cw0w/CHAP10.zip
فصل11:
http://www.mediafire.com/download/pltmq1ia01zuibb/CHAP11.zip
فصل12:
http://www.mediafire.com/download/0dm627byna30y41/CHAP12.zip
فصل13:
http://www.mediafire.com/download/47e4c3s3bxeg71k/CHAP13.zip
فصل14:
http://www.mediafire.com/download/3cdmga9zkfcdh31/CHAP14.zip
فصل15:
http://www.mediafire.com/download/9bn5pqtymhllm09/CHAP15.zip
کد های mod_hello.php :
<?php
// no direct access
defined( '_JEXEC' ) or die( 'Restricted access' );
echo ('goodbye world');
?>
کدهای فایل mod_hello.xml :
<?xml version="1.0" encoding="utf-8"?>
<extension type="module" version="3.0.3">
<name>goodbye, World!</name>
<author>اسم سازنده</author>
<version>1.5.0</version>
<description>A simple Hello, World! module.</description>
<files>
<filename module="mod_hello">mod_hello.php</filename>
</files>
<params>
</params>
</extension>
-----
پوشه ی mod_hello رو zip کنید .(mod_hello.zip)
-----
XAMPP رو اجرا و سرویس های apache و mysql رو run کنید.
----
وارد http://localhost/joomla/administrator بشید و با admin لاگین کنید و از منوی extension وارد بخش extension manager بشید .
در قسمت Upload Package File ، روی دکمه ی browse کلیک کنید و فایل mod_hello.zip رو برای آپلود انتخاب کنید.
روی دکمه upload and install کلیک کنید.
اگه موفق شدید باید پیام successful بیاد و در مسیر C:\xampp\htdocs\joomla\modules\ باید پوشه ی mod_hello ایجاد بشه.
نکته بعد از نصب کامپوننت شما باید توی قسمت مربوطه مثلا در اینجا چون type=module بود(توی فایل XML)،باید به بخش module manager بریم. ولی ممکنه قبل از اینکار احتیاج داشته باشیم یه بار logout و دوباره login کنیم چون ممکنه کامپوننت یا ماژول مربوطه نشون داده نشه.
ضمنا بعد از اینکه به بخش module manager رفتید ممکنه ماژول ما نشون داده نشه. در حالت عادی ممکنه فقط 5 یا 10 یا 20 تا ماژول لیست شده باشه و بقیه ی ماژول ها در صفحه ی 2 یا 3 یا ... باشن. تمظیمات رو طوری انجام بدید که همه ی ماژول ها لیست بشن.بعدش بگردید دنبال ماژول مربوطه. ما چون اینجا توی کد فایلمون نوشته بودیم goodby world همین اسم بدون در نظر گرفتن اسم خود ماژول که hello... بود نشون داده میشه.
در حال عادی اگه روی اون ضربدر قرمز زده باشه یعنی trash یا unpublish هست و موقتی هست.برای اینکه نشون داده بشه روی اون ضربدر قرمز کلیک می کنیم تا وضعیت به حالت سبز رنگ publish تنظیم بشه.بعدش روی ماژول کلیک می کنیم تا وارد بخش ویرایش یا edit بشیم.
توی بخش details بازم می تونید تنظیمات publish و غیره رو انجام بدید.
توی بخش menu assignment می تونید در بخش module assignment یا یه بخشی شبیه همین اسم،مشخص کنید که این ماژول توی همه ی صفحات نشون داده بشه یا توی صفحات خاصی نشون داده نشه یا ... که اگه یکم کار کنید و انگلیسیتون خوب باشه می تونید سر در بیارید طرز کارشو.نظر یادتون نره.
سوال :
من دیتابیسم رو دستی ایجاد کردم ولی داده های فارسی من به صورت یه فونت نامفهموم در دیتابیس ذخیره میشه البته وقتی از دیتابیس استخراج میکنم مشکلی نداره . من فقط می خوام داده هام همون طور که فارسی هستش داخل دیتابیس قرار بگیره .
پاسخ :
بعد از ساخت دیتابیس می تونید از طریق mysql_query() اطلاعات جدید تو دیتابیس اینسرت کنید !
اما قبل از استفاده از کوئری کد
mysql_query("SET NAMES 'UTF8'");
را بذارید تا فارسی ذخیره بشه !
--
تنظیم پشتیبانی از زبان فارسی یا utf در فایل های PHP :
نکته: حتما فایل های خودتونو به فرمت utf ذخیره کنید.
ثانیا اول فایل های PHP تون کد زیر رو وارد کنید :
<?php header('Content-type: text/html; charset=utf-8'); ?>
نرم افزار open sourceساخت مدل آماده ی انسان با مو و لباس و کفش
این نرم افزار رایگان اپن سورس واسه ساخت انسان و تغییر رنگ چشم و لباس و
تیشرت و کفش و غیره هست که با تغییراتی می تونید تکستچرهاشو بعدا ببرید توی
فتوشاپ و ویرایش کنید... خیلی راحت می تونید خروجی mhx بگیرید و توی
blender هم ببرید و import کنید و اونجا تمام ایتم های لازم واسه rigify و
متحرک سازی و تمام دستگیره یا handle های ریگ کردن اسون توی بلندر واستون
میاد.
برای اطلاعات بیشتر و دانلود این نرم افزار مفید که خودم هم باهاش یک
کاراکتر رو export کردم و بردم توی بلندر ریگ کردم به این سایت برید:
http://www.makehuman.org/
کار باهاش اسونه... فقط باید کمی انگلیسیتون خوب باشه.
مشکل ترجمه دارید http://translate.google.com
--
چون وقتم کمه به جای اینکه بهتون ماهی بدم ماهیگیری رو یادتون دادم.. شما
باید کمی انگلیسیتون رو خوب کنید لا اقل توی ترجمه با استفاده از google
--
سوالی بود بپرسید ..
التماس دعا
اول یک اسپرایت (تکستچر یا تصویر PNG) با فتوشاپ بسازید و بکشید توی کادر project از unity رها کنید تا به پروژه اضافه بشه.
سپس انتخابش کنید و Texture Type رو در کادر insector(کادر خصوصیات) بذارید روی Sprite.
سپس Sprite mode ظاهر میشه که اگه اسپرایت شما چند فریم داشته باشه (شامل انیمیشن باشه) باید بذارید روی Multiple.
using UnityEngine; using System.Collections; public class Ctrl : MonoBehaviour { public float speed = 1.5f; void Update () { if (Input.GetKey(KeyCode.LeftArrow)) { transform.position += Vector3.left * speed * Time.deltaTime; } if (Input.GetKey(KeyCode.RightArrow)) { transform.position += Vector3.right * speed * Time.deltaTime; } if (Input.GetKey(KeyCode.UpArrow)) { transform.position += Vector3.up * speed * Time.deltaTime; } if (Input.GetKey(KeyCode.DownArrow)) { transform.position += Vector3.down * speed * Time.deltaTime; } } }
using UnityEngine; using System.Collections; public class Player : MonoBehaviour { public float Gravity = 21f; //downward force public float TerminalVelocity = 20f; //max downward speed public float JumpSpeed = 6f; public float MoveSpeed = 10f; public Vector3 MoveVector {get; set;} public float VerticalVelocity {get; set;} public CharacterController CharacterController; // Use this for initialization void Awake () { CharacterController = gameObject.GetComponent(“CharacterController”) as CharacterController; } // Update is called once per frame void Update () { checkMovement(); HandleActionInput(); processMovement(); } void checkMovement(){ //move l/r var deadZone = 0.1f; VerticalVelocity = MoveVector.y; MoveVector = Vector3.zero; if(Input.GetAxis(“Horizontal”) > deadZone || Input.GetAxis(“Horizontal”) < -deadZone){ MoveVector += new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"),0,0); } //jump } void HandleActionInput(){ if(Input.GetButton("Jump")){ jump(); } } void processMovement(){ //transform moveVector into world-space relative to character rotation MoveVector = transform.TransformDirection(MoveVector); //normalize moveVector if magnitude > 1 if(MoveVector.magnitude > 1){ MoveVector = Vector3.Normalize(MoveVector); } //multiply moveVector by moveSpeed MoveVector *= MoveSpeed; //reapply vertical velocity to moveVector.y MoveVector = new Vector3(MoveVector.x, VerticalVelocity, MoveVector.z); //apply gravity applyGravity(); //move character in world-space CharacterController.Move(MoveVector * Time.deltaTime); } void applyGravity(){ if(MoveVector.y > -TerminalVelocity){ MoveVector = new Vector3(MoveVector.x, (MoveVector.y – Gravity * Time.deltaTime), MoveVector.z); } if(CharacterController.isGrounded && MoveVector.y < -1){ MoveVector = new Vector3(MoveVector.x, (-1), MoveVector.z); } } public void jump(){ if(CharacterController.isGrounded){ VerticalVelocity = JumpSpeed; } } }
move_snap( hsnap, vsnap );
//harkat be andazeye sprite width + sprite_height
x=mouse_x
y=mouse_y
move_snap(100,100);//nazdiktarin (x) bakhsh pazir be 100 , nazdiktarin (y) bakhsh pazir be 100
//move_snap(sprite_width,sprite_height);//nazdiktarin (x) bakhsh pazir be sprite_width , nazdiktarin (y) bakhsh pazir be sprite_height
سوال)جسمی از بی نهایت تا آینه ی مقعر حرکت می کند،نسبت تصویر و شی به هم چگونه است؟
پاسخ )ابتدا که جسم از بی نهایت تا مرکز جابجا می شود،تصویر از کانون(F) تا مرکز(C) جابجا می شود.در نتیجه تصویر مسافت کمتری برای پیمودن دارد و سرعتش در این قسمت کمتر از سرعت انتقال جسم است.در مرحله دوم که جسم از مرکز تا کانون جابجا می شود تصویر از مرکز تا بی نهایت جابجا می شود در نتیجه تصویر مسافت بیشتری برای پیمودن دارد و سرعتش در این قسمت بیشتر از سرعت انتقال جسم است.
-----
نتیجه گیری کلی :
سرعت انتقال تصویر نسبت به سرعت انتقال جسم ابتدا کمتر و سپس بیشتر است.
کاریکاتوری کردن چهره :
عکس چهره دلخواه رو ببرید توی فتوشاپ و از منوی forbidden گزینه ی Liquify رو بزنید و بازی کنید با دو تا ابزار اصلیش.
کلید میانبر: ctrl+shift+X
تصویر اول :
تصویر بعد از ویرایش:
شفاف کردن قلم یا brushe:
برای اینکار گزینه ی fow رو می تونید کم کنید . هرچی کمتر باشه قلم شفاف تر خواهد بود :
حل /رفع مشکل جدا شدن نوشته ها در فتوشاپ:
س ل ا م
سلام
-------
از منوی window گزینه ی paragraph و سپس یک فلش پایین داره(توی سمت راست
پنجره ی باز شده) و از اون لیست گزینه ی reset paragraph رو انتخاب کنید
--
در سایر نرم افزارها احتمالا باید با فارسی ساز ها کار کنید مثل Leomoon ParsiNegar که اینجا هست :
http://p30download.com/fa/entry/12177/
=
برای تایپ فارسی با استفاده از این نرم افزار در محیط های گرافیکی بایستی به صورت زیر عمل نمایید:
- ابتدا متن مورد نظر خود را توسط برنامه تایپ نمایید.
- سپس برروی گزینه "کپی" کلیک نمایید.
- در برنامه موردنظر یکی از فونت هایی را که با حرف لاتین «_F» آغاز می شوند را انتخاب نموده و Paste نمایید.
منبع : همون که گفتم
===
ترفند ساخت پارچه از روی عکس
فتوشاپ رو باز کنید .
یک لایه ایجاد کنید(ctrl+shift+N)
یک عکس مثل این عکس رو کپی کنید توش
یک لایه دیگه ایجاد کنید و این عکس رو کپی کنید توش
قسمت blending mode از لایه ی بالا رو روی linear Light بذارید:
ctr+Space+Click = زوم کردن سریع
Alt+Space+Click = کوچیک کردن سریع
--
با ctrl بعلاوه + یا - هم میشه همونکارا رو کرد
مسیر دقیق پوشه های نصب android sdk manager برای خروجی گرفتن اندروید در unity و game maker studio و basic4android :
محتوای پوشه ی android-SDK:
add-ons
AVD Manager.exe
build-tools
extras
platform-tools
platforms
samples
SDK Manager.exe
SDK Readme.txt
system-images
tools
uninstall.exe
addon-google_apis-google-13
addon-google_apis-google-7
addon-google_apis-google-8
android-4.2.2
android-4.4.2
android-4.4W
android-10
android-11
android-12
android-13
android-14
android-15
android-16
android-17
android-18
android-19
android-20
android-7
android-8
__MACOSX
adb.exe
AdbWinApi.dll
AdbWinUsbApi.dll
api
dmtracedump.exe
etc1tool.exe
fastboot.exe
hprof-conv.exe
NOTICE.txt
source.properties
sqlite3.exe
systrace
1.txt
AccelerometerPlay
ActionBarCompat
AndroidBeamDemo
ApiDemos
BackupRestore
BasicGLSurfaceView
BluetoothChat
BluetoothHDP
ContactManager
content_hash.properties
CrossCompatibility
CubeLiveWallpaper
GestureBuilder
Home
HoneycombGallery
JetBoy
LunarLander
MultiResolution
NFCDemo
NotePad
NOTICE.txt
RandomMusicPlayer
RenderScript
SampleSyncAdapter
SearchableDictionary
SipDemo
SkeletonApp
Snake
SoftKeyboard
source.properties
SpellChecker
Spinner
SpinnerTest
TicTacToeLib
TicTacToeMain
ToyVpn
TtsEngine
USB
VoicemailProviderDemo
VoiceRecognitionService
WeatherListWidget
WidgetPreview
WiFiDirectDemo
Wiktionary
WiktionarySimple
XmlAdapters
android-14
android-17
armeabi-v7a
adb.Bat
adb.exe
AdbWinApi.dll
adb_has_moved.txt
android.bat
ant
apps
ddms.bat
dmtracedump.exe
draw9patch.bat
emulator-arm.exe
emulator-mips.exe
emulator-x86.exe
emulator.exe
emulator64-arm
emulator64-mips
emulator64-x86
emulator_NOTICE.txt
etc1tool.exe
hierarchyviewer.bat
hprof-conv.exe
Jet
jobb.bat
lib
lint.bat
mksdcard.exe
monitor.bat
monkeyrunner.bat
NOTICE.txt
proguard
source.properties
sqlite3.exe
support
systrace
templates
traceview.bat
uiautomatorviewer.bat
zipalign.exe
با این فایل html می تونید خیلی راحت برای شمردن تعداد کلمات
موجود در یک صفحه که به عنوان ترجمه یا کارهای دیگه می گیرید استفاده
کنید.
KeyShot Pro نرم افزاری کاربردیست که به طراحان و مهندسان اجازه می دهد تا از مدل های سه بعدی تصاویر واقعی ثبت کنند. این نرم افزار قدرت CPU شما را به کار می گیرد تا تصاویر عالی و با کیفیت را به شماارائه کند. KeyShot Pro در مقابل خدمات ویژه ی خود به کارت گرافیک بالا و یا دیگر سخت افزارهای خاص نیاز ندارد! شما میتوانید رنگ و یا بافت مدل مورد نظر را تغییر دهید تا به حالت مطلوب دست پیدا کنید. این نرم افزار با به کارگیری تکنولوژی KeyShotVR به شما اجازه می دهد تا تصاویر کامل و فوق واقعی سه بعدی را روی دسکتاپ سیستم خود داشته باشید و همچنین قابلیت انیمیشن سازی از تصویر سه بعدی در زمانی بسیار کوتاه برای شما میسر است. برای کار با این برنامه تنها کافیست مدل سه بعدی خود را وارد، آن را رنگ بندی، نوع نورپردازی را انتخاب، دوربین و بک گراند را تنظیم کنید و از تصویر زیبایی که ساخته اید لذت ببرید. این نرم افزار را میتوانید به صورت کاملآ رایگان از وب سایت ایرنیان دانلود دریافت نمایید.
برخی از ویژگی های این نرم افزار:
قابلیت حرکت بخشیدن به تصاویر ساخته شده
نورپردازی سراسری و تصحیح تابش نور
سازگاری با انواع ویندوزها
نورپردازی فوری و واقعی
برچسب گذاری فعال
رندر با کیفیت تصویر
Bump-mapping
معماری ۶۴ بیت
رندر شبکه ای
و …
تصاویری از محیط این نرم افزار:
روش نصب و کرک نرم افزار:
۱ – از قطع بودن اتصال سیستم به اینترنت مطمئن شوید و تا پایان مراحل زیر به اینترنت متصل نشوید.
۲ – با اجرای فایل Luxion.KeyShot.Pro.v4.1.35.exe به نصب نرم افزار بپردازید.
۳ – بعد از پایان مراحل نصب نرم افزار آنرا اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۴ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید فایل Luxion.KeyShot.Pro.v4.1.35.Update.exe اجرا و نصب کنید.
۵ – بعد از پایان مراحل نصب فایل آپدیت نرم افزار اجرا نکنید و سیستم را رستارت نمایید.
۶ – بعد از بالا آمدن سیستم بدون آنکه نرم افزار را اجرا کنید وارد پوشه ی
Crack شوید و فایل keyshot4.exe را در محل نصب نرم افزار کپی نمایید.
۷ – پس از کپی فایل کرک ممکن است با اخطار تکراری بودن فایل رو به رو شوید
که در این صورت گزینه تایید و جایگزین کردن فایل جدید را انتخاب نمایید.
۸ – همچنان نرم افزار را اجرا نکنید و اینبار وارد پوشه ی Keygen شوید و فایل Keygen.exe را در محل نصب برنامه کپی نمایید.
۹ – پس از آنکه فایل Keygen.exe را کپی کردید آنرا اجرا کنید. (در ویندوز
Vista و ۷ ابتدا بر روی فایل Keygen.exe کلیک راست کنید و سپس گزینه Run as
administrator را انتخاب نمایید)
۱۰ – در پنجره ی ظاهر شده بر روی دکمه Genarate کلیک کنید.
۱۱ – در صورتی که در مسیر نصب نرم افزار قرار ندارید وارد مسیر نصب نرم افزار شوید و برروی دکمه ی Save کلیک کنید.
۱۲ – نرم افزار با موفقیت رجیستر شد. همچنین به این نکته توجه داشته باشید که بعد از کرک نرم افزار هرگز نباید آنرا اپدیت کنید.
.:: نسخه ۳۲ بیتی ::.
——————————
.:: نسخه ۶۴ بیتی ::.
نکته : keygen به درستی MAC رو شناسایی نمی کنه که می تونید توی سایت ir-dl.com بهشون گزارش کنید.
برای رفع این مشکل ، در قسمت File->Build Settings ، روی گزینه ی PC , Max & Linux Standalone و سپس دکمه ی Player settings کلیک کرده و از قسمت راست گزینه ی Direct 3d 11 را غیر فعال نمایید.ضمنا دقت کنید نوع فایل تکستچر شما بهتر است PNG باشد نه jpg.
گیم ابجکتی که میخواید فیزیک نداشته باشه بهش collider بدید سپس از
قسمت collider تیک IsTirgger رو بزنید . برای بررسی برخورد با جسم دیگر یا وجود جس دیگر با تگ فرضی otherTag این کد سیشارپ رو استفاده کنید:
void OnTirggerEnter ( Collision Other ) { if ( Other.gameObject.tag== "otherTag"){ Debug.Log("barkhord ba vojood"); } }
آموزش پرداخت درون برنامه ای همراه پی برای Basic4Android در کمتر از 5 دقیقه - آموزشهای
در این آموزش میتوانید در کمتر از 5 دقیقه نرم افزار های
خود را به سرویس پرداخت درون برنامه ای همراه پی مجهز نمایید
نکته ی مهم: شما باید در http://hamrahpay.com/
یک حساب داشته باشید(برای ایجاد حساب نیاز به داشتن عکس اسکن شده رنگی از
صفحه ی اول شناسنامه و همچنین عکس رنگی از کارت ملی برای آپلود و همچنین یک
حساب بانکی اینترنتی بانک ملت دارید)
محیط برنامه نویسی : Basic4Android
موارد مورد نیاز :
دانلود نمونه سورس همراه پی(hamrahpay) :
https://hamrahpay.com/public_upload/modu...v1beta.zip
فایل را از حالت فشرده خارج نمایید.
محتویات فایل :
از دایرکتوری libs فایل WebViewExtras2-v2.10 از حالت فشرده خارج نموده
و فایل های آن را در مسیر نصب Basic4Android در زیر دایرکتوری Libraries
کپی نمایید.
دایرکتوری hamrahpay_b4a_v1beta شامل نمونه پروژه همراه پی برای
Basic4Android میباشد که شما باید این پروژه را در محیط Basic4Android باز
نمایید.
شروع آموزش استفاده از همراه پی در Basic4Android
1- ابتدا یک پروژه جدید در b4a ایجاد نمایید و طبق تصویر زیر کتابخانه های مورد نیاز را فعال نمایید:
2- اضافه کردن ماژول همراه پی : در این مرحله باید یک ماژول جدید به نام hamrahpay ایجاد نمایید . طبق تصویر زیر :
سپس نام آن را hamrahpay گذاشته
و کد های داخل ماژول hamrahpay که در نمونه کد های دانلود شده قرار دارد را در این فایل کپی نمایید.
3- ایجاد یک اکتیویتی جدید به نام payment_activity طبق تصویر زیر :
در این مرحله نیز باید همانند مرحله قبل کد های payment_activity را از نمونه کدهای دانلود شده کپی نمایید و در این فایل قرار دهید.
3- حال نوبت به ساخت دکمه پرداخت رسیده است . برای این کار شما باید یک
دکمه در پروژه خود ایجاد نموده و در رویداد click آن کد درخواست پرداخت را
بنویسید . این کار به سادگی هرچه تمام و تنها با 2 خط کد انجام میشود . در
تصویر زیر نمونه کد پرداخت را مشاهده مینمایید که در نمونه کد پروژه نیز
وجود دارد.
در خط اول ابتدا صحت اتصال به اینترنت توسط کتابخانه همراه پی چک میشود و
در صورت عدم اتصال پیام خطایی به کاربر نمایش داده میشود و در غیر اینصورت
یک درخواست پرداخت ارسال خواهد شد و در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد
صفحه پرداخت به کاربر نمایش داده خواهد شد . در این کدproduct_sku یک متغیر
از نوع string میباشد که حاوی کد شناسه کالا میباشد . این کد را میتوانید
پس از ثبت کالا در همراه پی از پنل خود کپی نمایید.
برای ایجاد دکمه پرداخت میتوانید از Designer وارد محیط طراحی شده و از
منوی Add View و انتخاب Button یک دکمه به نام pay_btn ایجاد نمایید . طبق
تصویر زیر :
سپس کدهای درخواست پرداخت را همانند شکل قبل از پروژه کپی نموده و در رویداد click آن قرار دهید .
نکته : این دکمه در هرکجای نرم افزار شما میتواند قرار گیرد ، ما در این
پروژه در اکتیویتی Main قرار داده ایم که میتوانید از نمونه کدهای دانلود
شده مشاهده نمایید .
در اکتیویتی Main یک متغیر به نام product_sku از نوع String قرار دارد که
حاوی کد شناسه محصول میباشد و باید با شناسه محصول شما جایگزین گردد.
مرحله نهایی :
فعال سازی نرم افزار شما پس از پرداخت ، این فعال سازی میتواند شامل ارائه
هر نوع سرویسی در نرم افزار شما باشد که پس از پرداخت باید انجام گردد . به
عنوان مثال بازگشایی قسمت های قفل شده نرم افزار شما یا اضافه کردن سکه و
امتیاز به برنامه و ...
برای این کار فایل ماژول hamrahpay را باز کرده و در خط آخر یک متد یا sub
به نام activate_app وجود دارد که باید کدهای فعال سازی برنامه خود را در
آن بنویسید و یا در صورتی که تابع فعال سازی دیگری دارید در این تابع
فراخوانی گردد .
هم اکنون در 4 مرحله بسیار ساده نرم افزار شما به سرویس پرداخت درون برنامه ای همراه پی مجهز شده است.
در صورت هرگونه سوالی میتوانید با افتتاح یک تیکت جدید سوالات خود را با ما در میان بگذارید.
منبع : همراه پی
http://hamrahpay.com/
-
کپی مطلب از
http://quicklearn.ir/forums/topic/4695-%...B1-%DA%A9/
ماژول پرداخت برای eclipse هم اینجا (سایت hampay ) می تونید تهیه کنید با مستندات :
http://hamrahpay.com/modules
NewBehaviourScript
) :using UnityEngine; using System.Collections; public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour { public string url = "http://sajjad3011.xzn.ir/sajjad3011.avi"; IEnumerator Start() { WWW www = new WWW(url); yield return www; //renderer.material.mainTexture = www.texture; //save downloaded File System.IO.File.WriteAllBytes("sajjad3011.avi", www.bytes); Debug.Log (Application.persistentDataPath); } }
couldn't connect to host
در هنگامی که می خواید یک AVD=android virtual device یا دستگاه مجازی اندروید ایجاد کنید ممکنه با خطای پیدا کردن system images مواجه بشیم.
برای رفع این مشکل، دو نکته مهم رو باید حتما رعایت کنید:
به احتمال زیاد مسیرandroid.jar رو توی b4a درست config کانفیگ نکردید.
پوشه ی android-14 موجود در فایل zip دانلود شده از لینک زیر رو داخل پوشه system-images در مسیر
AppData\Local\android\android-sdk\system-images
کپی کنید:
https://www.mediafire.com/?18qpqdkz3cq8oxm
بعد از نصب می تونید برید ببینید ARM -ABI (ای آر ام ای بی آی) نصب شده:
حالا basic4android رو باز کنید و از منوی Tools گزینه ی Configure paths رو انتخاب کنید و جلوی android.jar مسیر درست سیستم خودتون رو بدید. برای من مسیرش اینه :
C:\Users\userName\AppData\Local\android\android-sdk\platforms\android-14\android.jar
به جای userName باید اسم کاربری دقیق سیستم خودتونو بدید.
البته اگه بلد نیستید می تونید توی منوی Run بنویسید appdata و enter بزنید تا مسیر رو بیاره و برید توی local و سپس android و android-sdk و بقیشو دنبال کنید تا به مسیر دقیق دسترسی پیدا کنید.
حالا راحت می تونید create AVD بزنید و یه دستگا ایجاد کنید و اونو Start کنید.