«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
حرکت کاراکتر به راست و چپ در یونیتی کد سیشارپ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

حرکت کاراکتر به راست و چپ در یونیتی کد سیشارپ

پنجشنبه, ۲۳ بهمن ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class NewBehaviourScript : MonoBehaviour {
    public int playerSpeed=4;
    // Use this for initialization
    void Start () {
        }
    
    // Update is called once per frame
    void Update () 
        {
            
            if (Input.GetKey (KeyCode.RightArrow)){
                transform.Translate(new Vector3(playerSpeed*Time.deltaTime,0,0));
                animation.Play("اسم انیمیشن حرکت به راست");
            }
            if (Input.GetKey (KeyCode.LeftArrow)) {
                transform.Translate(new Vector3(-playerSpeed*Time.deltaTime,0,0));
                animation.Play("اسم انیمیشن حرکت به چپ");
                
            }
        }//update
    }




مثال حرکت با جوی استیک مجازی برای اجرا روی اندروید:
http://gameover.blog.ir/1394/08/11/%DA%A9%D8%AF-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-player-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-Easy-touch-version-3-%D8%B3%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE



موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۲۳
مدیرکل

نظرات (۲)

اقا من یک ماه تمام دنبال اینم که یه کد پیدا کنم که این کارکتر(یه کارکتر کروی شکل ) یه حرکتی بکنه ولی متاسفانه یه ماه من هدر رفت و تا الان دارم سعی میکنم این کد رو پیدا کنم 
یه کد واضح میخوام که مثلا وقتی دکمه w رو فشار بدم رو به جلو حرکت کنه یا همچنین A S D W کد های زیادی پیدا کردم ولی همه شون  بعد از وارد شدن یا ارور میدن یا پلیرم کار نمیکنه 
من فقط کد رو وارد میکنم داخل جاوا یا سی.. و بعد اونرو وارد پلیر میکنم  
درخواست من اینه که اگه کد واضح وتست شده دارید به من بدید و اون بخش کلید ها رو هم همون W A S D بنویسید بعدا من خودم تغییر میدم خواهشا یه کد واضح بدید 
یعنی کار کنه بدون یه هیچ ارور که بازی رو متوقف کنه 
من یه تازه کارم واسه همین از چیزهای ساده وبدون دردسر استفاده میکنم یا حتی اگه از داخل خود یونیتی میشه این کار رو کرد بدون کد نویسی اونو بدین راحتره

پاسخ:
بیا گروه.
@gameoverblog
https://t.me/joinchat/CIaGiVFf_pPCJfVzRvrDhQ

جوابت خیلی ساده هست و بلدم . فقط لطف کن بیا تو گروه که گفتم.
اگه لینک منقضی شه بیا تو کانال گیم اور بلاگ، لینک گروه رو می ذاریم هرچند وقت. عضو گروه شو سوالت رو بپرس اسونه. جواب میدیم انشاءا... .
کار می کنه بدون هیچ خطایی.
فقط شما بیا تو گروه که سریع تر جواب بگیری.
به خیلی می گیم بیاید تو گروه پشت سر می اندازن بازم تو وبلاگ می پرسن.

آقا خواهش میکنم همینجا بگید چون من نمی توانم در تلگرام گفتگو کنم من هم همین مشکل رو دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی