«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بایگانی آبان ۱۳۹۵ :: برنامه نویسی+طراحی وب+ساخت بازی+نرم افزار +اپلیکیشن

برنامه نویسی+طراحی وب+ساخت بازی+نرم افزار +اپلیکیشن

gameover private channel
لینک کانال خصوصی گیم اور
https://t.me/gameoverblog

هر پکیجی که توان خریدش ندارید رایگان.اگه مشکل مالی ندارید حمایت کنید.
-
اعمالی که انجام می دهیم، اگر ذره ای و مثقالی باشد، به خودمان باز می گردد و بازتابش آنها را در زندگی خواهیم دید.زلزال۷
او کسی است که (روح) شما را در شب (به هنگام خواب) میگیرد; و از آنچه در روز کرده ‏اید، با خبر است; سپس در روز شما را(از خواب) برمیانگیزد; و (این وضع همچنان ادامه مییابد) تا سرآمد معینی فرا رسد; سپس بازگشت شما به سوی اوست; و سپس شما را از آنچه عمل میکردید، با خبر میسازد.انعام۶۰
دلها به یاد خدا آرام میگیرد.رعد ۲۷
زندگی دنیا تنها بازی و سرگرمی، و تجمل پرستی و تفاخر در میان شما و افزون طلبی در اموال و فرزندان است . حدید 20
آن خدایی که آدمی را از خون بسته (که تحول نطفه است) بیافرید
بخوان و (بدان که) پروردگار تو کریم‌ترین کریمان عالم است
آن خدایی که بشر را علم نوشتن به قلم آموخت
به آدمی آنچه را که نمی‌دانست تعلیم داد.
راستی که انسان سرکش و مغرور می‌شود.
چون که خود را در غنا و دارایی ببیند. علق ۲- ۷
این زندگانی چند روزه دنیا افسوس و بازیچه‌ای بیش نیست، عنکبوت ۶۴
در روی زمین به تکبر راه مرو که نمی توانی زمین را بشکافی و هرگز قامتت به بلندای کوهها نمی رسد. اسرا ۳۷
در آنچه خداوند بر تو بخشیده است، سرای آخرت را بجوی و سهم خود را از دنیا فراموش مکن و همانگونه که خدا به تو نیکی کرده است نیکی کن و هرگز فساد در زمین منما که خدا مفسدان را دوست ندارد. قصص ۷۷
و هرگاه نعمت و رحمتی به انسان بچشانیم و سپس آن را از او برگیریم او مأیوس و نومید میشود و به کفران و ناسپاسی بر میخیزد. هود ۹
بندگان مرا آگاه ساز که من بسیار آمرزنده و مهربانم.حجر۴۹
از رحمت خدا ناامید مباشید جز کافر هیچ کس از رحمتش نا امید نیست.یوسف۸۷
پس به یاد من باشید تا به یاد شما باشم. بقره ۱۵۲
زندگانی دنیا جز متاع فریبنده نیست . آل عمران ۱۸۵
از آنچه به شما روزی داده ایم پیش از آنکه روزی فرا رسد که نه معامله ای وجود دارد و نه دوستی و شفاعت ، انفاق کنید. بقره ٢۴۵
بسا چیزی را ناخوش داشته باشید که آن به سود شماست و بسا چیزی را دوست داشته باشید که به زیان شماست، و خدا میداند و شما نمیدانید. بقره۲۱۶
آیات (خود) را برای شما بیان کردیم شاید اندیشه کنید...حدید۱۷

پیوندهای روزانه
پیوندها

۱۰۴ مطلب در آبان ۱۳۹۵ ثبت شده است

gameover.blog.ir


این پکیج دارای قدرت باورنکردنی هست.
آب و هوای منطقه
روز پویا و سیستم آب و هوا در شب
باد واقعی
تقویم استاندارد
آسمان سایه گذاری شده مبتنی بر فیزیک
8 مرحله دقیق ماه.
تنظیم رنگ آسمان
گزینه های قابل تنظیم برای شدت، شدت در طول طوفان، گزینه های سایه، اندازه خورشید، چرخش خورشید، و بیشتر.
شدت بارش
مه
نور افق و اشعه های تابش خورشید
و ...

http://s9.picofile.com/file/8274833084/UniStorm_v2_1_0.jpg

قیمت اصلی: 216,000 تومان

قیمت ما: رایگان


http://opizo.com/uVVMzJ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ آبان ۹۵ ، ۰۰:۲۶
مدیرکل

gameover.blog.ir



با این امکان می تونیم یک ابجکت رو به صورت ترتیبی از byte ها نشون بدیم و یا بلعکس،ترتیبی از بایت ها رو به صورت شی در بیاریم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۱۷:۵۱
مدیرکل
gameover.blog.ir

با این پکیج می تونید طی چند ثانیه سربازان هوشمندی رو به صحنه drag کنید.
به همراه اسکریپت ها دارای فرمان هایی از هوش مصنوعی
اگه حرفه ای باشید می تونید سربازهای fbx خودتون رو جاساز سربازهای داخل پروژه کنید.
معمولا بازی سازای زیادی هستن که از این پکیج استفاده کردن تو ساخت بازی هاشون ولی نمی گن به شما.

سطح: حرفه ای


نکته: ورژن یونیتی 4.3 باید باشه اگه نبود یا اگر در 4.6 جواب نداد در 5.3.4p3 تست شده هست


دارای سیستم دشمن گروهی که در حال حرکت هستند روی مسیر می باشند.

بهینه سازی با خودتون هست. می تونید پکیج terrain to mesh رو استفاده کنید و ترین رو به مش تبدیل کنید تا  لوپولیگان بشه. و همینطور متریال آسمون رو می تونید از منوی window | lighting حذف کنید.
به جای کاراکتر ها می تونید کاراکتر های ایرانی جایگزین کنید که خودتون استادش هستید و فقط باید در این زمینه یکم تحقیق کنید.

دیگه تقریبا میشه گفت یه چیز آماده هست و فقط نیاز به ادیت دارید و درگیری توی ساخت گیم پلی و  مرحله انچنانی هم ندارید.

گروهی از سربازان دشمن میشه گفت روی یک مسیر خاصی در حال حرکت هستن و وقتی به گروه دیگری از سرباز ها رسیدن به هم تیر اندازی می کنن و تیر اندازی دقیق،افتادن طبیعی، و جهت تفنگ و ik تقریبا به نظر میاد رعایت شده هست.




http://s8.picofile.com/file/8274739250/photo_2016_11_13_01_20_58.jpg
http://s9.picofile.com/file/8274739276/photo_2016_11_13_01_21_03.jpg

http://s8.picofile.com/file/8274739234/photo_2016_11_13_01_20_46.jpg
http://s8.picofile.com/file/8274740918/Untitled.jpg

قیمت اصلی : 180,000 تومان

قیمت ما: رایگان شد:

نکته: این پکیج از نظر سایت یونیتی منسوخ شده.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۸:۰۸
مدیرکل

gameover.blog.ir



برای برگشت تعدیل مقداری بین 0  و 1 بکار می ره. یعنی اگه عدد بیشتر از 1 بود 1 و اگه کمتر از صفر بود 0 رو  و در غیر اینصورت عدد رو برگشت میده.

مثال:


using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    void Update() {
        transform.position = new Vector3(Mathf.Clamp01(Time.time), 0, 0);
    }
}
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۷:۰۲
مدیرکل

gameover.blog.ir

City Builder Game Kit v3.3.4

قیمت اصلی : 500 هزار تومان



قیمت ما: روی لینک برید ببینید.

http://s9.picofile.com/file/8274735592/City_Builder_Game_Kit_v3_3_4_1.jpg

http://s9.picofile.com/file/8274735634/City_Builder_Game_Kit_v3_3_4_2.jpg

محتوا:

materials

scripts

animations

prefabs

و غیره

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۴:۱۸
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://s9.picofile.com/file/8274734642/Building_BuildR_Procedural_Generator_v1_33.JPG

قیمت اصلی 288,000 تومان


قیمت ما: فقط 500تومان


سیستم سریع،موثر و ساده برای ایجاد ساختمان ها در یونیتی


به لینک برید و چند لحظه صبر کنید سپس دکمه سبز رد تبلیغ بزنید یا skip ads:
http://opizo.com/OpYwH5
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۳:۴۲
مدیرکل
gameover.blog.ir

http://s8.picofile.com/file/8274733426/Village_Interiors_Kit_v1_8_1_unity4.jpg

با استفاده از این کیت ماژولار،شا می تونید یک محیط فانتزی مثل محیط های قرون وسطی رو بسازید.
میخانه
کلیسای جامع
شهر
قلعه
مقبره
معبد داخلی


قیمت اصلی : 216,000 تومان


قیمت ما  فقط 2000 تومان
برای خرید ، به لینک زیر مراجعه کنید.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ آبان ۹۵ ، ۰۲:۲۸
مدیرکل

gameover.blog.ir



[ExecuteInEditMode]
public class DummyInEditor : MonoBehaviour
{
#if UNITY_EDITOR
	void Update(){
	  Debug.Log("Its time: " + Time.time);
	}
#endif
}
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۶:۴۷
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۴ آبان ۹۵ ، ۰۴:۵۵
مدیرکل
gameover.blog.ir

زبان:فارسی
آموزش:کاملا روان و قدم به قدم با جزئیات



در این فیلم با نحوه ی ایجاد cube و تکسچر دادن یو وی مپ قدم به قدم به همراه کلید های فشرده شده به شما آموزش داده میشه و با استفاده از استخوان دادن یاد می گیرید که مدل رو خم کنید و همینطور انعطاف پذیری مدل رو با بالا ببرید.

http://www.mediafire.com/file/yyr3rv4blupxe9l/polChoobi_blender_gameover.rar
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۲۲:۳۱
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://opizo.com/IhKlaS

http://s8.picofile.com/file/8274470634/Image.JPG

http://s9.picofile.com/file/8274470626/z_001_09042015_191454_022.jpg

http://s9.picofile.com/file/8274471000/2.jpg

http://s8.picofile.com/file/8274471018/maxresdefault.jpg



این پکیج بسیار کاربردی هست و با استفاده از اون می تونید به سادگی لول بزنید و دیگه منت مایا و مکس و غیره رو نکشید.
خیلی هم کار باهاش ساده هست.
ویژه یونیتی 4

شامل:

ProBuilder 2 v2.4.2.f0

و

ProBuilder_Advanced_v2.4.10f2


حجم:6 مگ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۶:۲۰
مدیرکل
gameover.blog.ir

http://opizo.com/WXATSE


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۶:۱۵
مدیرکل

gameover.blog.ir


این پکیج تکستچر ها و رنگ ها را با هم ادغام می کنه.
سازگار با Terrain Height(زمین)
http://s8.picofile.com/file/8274470076/Asset_Image.jpg


http://opizo.com/8jKPRf

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۵:۴۰
مدیرکل

gameover.blog.ir

مایا رو با این زبان ها ساختن:

     C++,[1] MEL, Python,[2] C#


blender رو با اینا ساختن:
     C, C++, and Python

می بینید در بلندر سیشارپی در کار نیست.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۱
مدیرکل

gameover.blog.ir



سازنده: رضا پندار
-
اموزش
اموزش سوکت نویسی با نود جی اس و ساخت بازی های مولتی پلیر
1.کد نویسی سرور
۲.کد نویسی سمت کلاینت
ویژگی های نود:
اتصال با دیتا گوشی 2g 3g 4g
وای فای

http://www.mediafire.com/file/fxkkw0pxo18xko3/Socket_NodeJs_Unity3d.rar

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۴
مدیرکل

gameover.blog.ir


تریلر زیر رو ببینید:
http://s9.picofile.com/file/8274212484/dynaMat_blender_plugin.mov.html

با تشکر از ممد:

https://telegram.me/ir_blender

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۰۳:۵۰
مدیرکل

gameover.blog.ir

با تشکر از ممد


http://opizo.com/86DupH


تست افزونه Blender GIS، استخراج داده های نقشه، خیابان ها و ساختمان های محدوده میدان آزادی تهران در نرم‌افزار بلندر
http://s9.picofile.com/file/8274212318/blender_gis.jpg
https://telegram.me/ir_blender


اینم یکی دیگه قدیمی: open street map

http://gameover.blog.ir/1394/07/11/%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D8%B4%D9%87%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%B3%D8%A7%D8%AE%D8%AA-%D9%85%D8%AD%DB%8C%D8%B7-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B2%D8%B1%DA%AF-%D8%AF%D8%B1-%D8%A8%D9%84%D9%86%D8%AF%D8%B1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۰۳:۳۳
مدیرکل

gameover.blog.ir



http://opizo.com/Ud8UaV


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۵ ، ۰۱:۱۷
مدیرکل

gameover.blog.ir


شکل کلی:

public void AddExplosionForce(float explosionForce, Vector3 explosionPosition, float explosionRadius, float upwardsModifier = 0.0F, ForceMode mode = ForceMode.Force);



مثال:


using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    public float radius = 5.0F;
    public float power = 10.0F;
    void Start() {
        Vector3 explosionPos = transform.position;
        Collider[] colliders = Physics.OverlapSphere(explosionPos, radius);
        foreach (Collider hit in colliders) {
            if (hit && hit.rigidbody)
                hit.rigidbody.AddExplosionForce(power, explosionPos, radius, 3.0F);
            
        }
    }
}


نکته :
در مثال بالا متد OverlapSphere از کلاس فیزیک، کلایدرهایی که در اشتراک محدوده ی کره ای با شعاع radius هستن رو در یک آرایه از کلایدر،برگشت میده.
سپس چک می کنیم که نیروی انفجار با این کلایدرها برخوردی داره یا نه و آیا این کلایدرهای rigidbody یا فیزیک سخت دارن یا نه.
اگه همه چیز اوکی بود،نیروی تنظیم شده در متغیر power در موقعیت انفجار explosionPos با شعاع radius و upwardsModifier  (به علت تخصصی بودن همونطوری گذاشتم)با مقدار 3،اعمال میشه.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۴:۵۷
مدیرکل
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۱:۲۰
مدیرکل

gameover.blog.ir





http://opizo.com/HTRFra

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ آبان ۹۵ ، ۰۱:۱۰
مدیرکل

gameover.blog.ir



using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    void Start() {
        WebCamTexture webcamTexture = new WebCamTexture();
        renderer.material.mainTexture = webcamTexture;
        webcamTexture.Play();
    }
}


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۸ آبان ۹۵ ، ۲۰:۵۹
مدیرکل
gameover.blog.ir

علتش اینه که capsLock روشنه. خاموشش کنید حل میشه.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ آبان ۹۵ ، ۲۲:۱۷
مدیرکل

gameover.blog.ir


ابتدا دو مش دلخواه یا پولیگان هایی که می خواید به هم وصل کنید انتخاب کنید سپس مسیر زیر رو طی کنید:

Mesh > Combine

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۱۸:۵۱
مدیرکل

gameover.blog.ir


N بزنید بعدش در کادر properties گزینه زیر رو پیدا کنید و غیر فعال.

http://i.stack.imgur.com/6DnMl.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۱
مدیرکل

gameover.blog.ir


سوال:
اسپرایت دو بعدی رو با بلندر ریگ کنم بهتره یا یونیتی؟
 پاسخ1:
 یونیتی


توضیح :

من با بلندر مش ساختم بعدش کاراکتری که کشیده بودم انداختم روی مدل و uv  گرفتم از مدل


بعدش بردم یونیتی 5 کار نکرد


بعدش FBX رو با کانورتر تبلی کردم مجدد به FBX جدید کار داد


اما به این نتیجه رسیدم با خود یونیتی ریگ کنم از همه لحاظ بهینه تره


هم کیفیتش بهتره


هم پردازشش کمتره چون فقط اسپرایت داریم و پولیگان و مدل برای پردازش نداریم.


هم پس زمینه های زاید و مسخره نداریم

--

اما یک نکته مهم دیگه هست و هنوز روش شکه: آیا اگه با یونیتی ریگ کنیم محاسبات و تبدیلات هندسی ران تایم داره انجام میشه یا از قبل سیو شده توی انیمیشن. این یکم شک بر انگیز هست که کدوم بهینه تره.


لطفا اگه شما هم نظری دارید بگید. :)

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۴ آبان ۹۵ ، ۰۱:۱۸
مدیرکل

gameover.blog.ir

objects are hidden but h and alt ah no effected blender

why won't any object show in default view of blender but in uv editing have displayed

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ آبان ۹۵ ، ۱۴:۳۰
مدیرکل

gameover.blog.ir



http://opizo.com/BxBj01

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۳:۲۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ آبان ۹۵ ، ۰۲:۲۲
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://s9.picofile.com/file/8272816600/rig_sajjad.jpg


فرمت فایل PDF هست.

http://opizo.com/XEWSvk
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۲
مدیرکل

فایل های bvh استخون های از قبل ریگ شده توسط  دوربین های موشن کپچر یا ابزارهای دستی هست و میشه استفاده کرد روی مدل های دلخواه.به شرطی که مدل دلخواه رو بچسبونیم بهشون.

لیست 2500 فایل BHV رایگان برای دانلود:

https://sites.google.com/a/cgspeed.com/cgspeed/motion-capture/cmu-bvh-conversion

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۲۱:۱۱
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۱۸:۱۲
مدیرکل

gameover.blog.ir




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۴:۱۹
مدیرکل

gameover.blog.ir

فرمت:psd برای فتوشاپ

http://s9.picofile.com/file/8272721618/mobile_app_ui_kit.jpg


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۲:۳۸
مدیرکل
gameover.blog.ir


http://opizo.com/2p2BZE

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۹ آبان ۹۵ ، ۰۲:۳۴
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://s5.picofile.com/file/8166270018/bluep.jpg


http://opizo.com/seQ4kl

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۳:۵۱
مدیرکل

gameover.blog.ir




http://opizo.com/7Mendx




۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۲۱:۰۷
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۳:۲۲
مدیرکل
gameover.blog.ir

«اعوذ با… من الشیطان الرجیم»
«بسم ا… الرحمن الرحیم»


مترجم: sajjad3011
آموزش ساخت بازی دو بعدی در یونیتی


به خاطر درخواست زیاد دوستان و همچنین برای پیشرفت خودم تصمیم دارم متون کاربردی برای بازیسازی دو بعدی در یونیتی رو ترجمه کنم.امیدوارم به اذن خداوند،موفق بشم تا خدمتی ناچیز به همه ی دوستان اینترنتی خودم کرده باشم و امیدوارم شما هم تلاش کنید و نمونه بازی های دو بعدی خودتون رو به نمایش بگذارید تا تشویقی بشه برای پیشرفت همه ی بچه های ایران و … .

[تصویر: stateManagementUnityFeature.jpg]
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۸
مدیرکل

 حجم فایل : 22 مگابایت
فرمت:apk
http://androidkade.com/wp-content/uploads/2013/12/477.jpg
دانلود pro Autodesk SketchBook برای اندروید

http://opizo.com/Q2NhSg

یه خودکار تاچ هم زیر 2 هزار تومن به جای قلم نوری نیاز دارید که تهش لاستیک لمسی داره جای پاک کن. باهاش می تونیدخیلی راحت با اندروید کار کنید:
http://modirgift.com/category/38/%D8%AE%D9%88%D8%AF%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%AA%D8%A7%DA%86-%D8%AF%D8%A7%D8%B1-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA

اینم برنامه Infinite Painter اندروید که خیلی خوبه تقریبا مثل همونه با امکانات بیشتر:
http://www.dl.farsroid.com/app-pic/Infinite-Painter.jpg
http://opizo.com/ppm8sH

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۸ آبان ۹۵ ، ۰۰:۳۳
مدیرکل

gameover.blog.ir



آموزش پکیج اصلی control freak ultimate برای unity5.3.4


این آموزش برای یونیتی 5.3 تست شده و کار می کنه و همه چیزا قدم به قدم برای هر مبتدی گفته شده. با این آموزش اصل کار دستتون میاد. قیمت بسیار کم هست و چیزایی که نیاز هست توشه خیلی هم حجمش کم و کیفیت عالی هست. راهنما و ابزار دست شماست که مثل یک راهنما می تونید توی ارشیو خودتون داشته باشیدش. تمیز و آنتیک.

http://s9.picofile.com/file/8272559350/tut_cf_ultimate_unity5_3_tut_sajjad.jpg

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۱
مدیرکل

gameover.blog.ir

public سراسری: باعث میشه بتونیم از طریق inspector هم مقدار بدیم.

private خصوصی: باعث میشه نتونیم از طریق inspector مقدار بدیم و فقط از داخل اسکریپت.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۷:۲۸
مدیرکل
gameover.blog.ir
۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۵۵
مدیرکل

gameover.bog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۱۶:۴۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۶:۴۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۶:۳۶
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۶:۱۹
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۵:۵۹
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://s8.picofile.com/file/8272480942/bullets_vectors.jpg

http://opizo.com/HOKaWV

فرمت PNG هم نیاز بود پیام بدید. توی کانال ما عضو بشید در تلگرام

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۴:۴۱
مدیرکل

اول ارو لینک کرده بعدش پیام بدید شما رو لینک کنیم.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۴:۱۶
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۴:۱۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۴
مدیرکل

gameover.blog.ir




void OnCollisionEnter(Collision col){
		if(col.gameObject.tag == "tag delkhah") {
			Application.LoadLevel(Application.loadedLevel);

		}
	}

به جای "tag delkhah" ، تگ یا برچسبی رو بدید که به گیم ابجکت های بازی دادید که نقش موانع بازی رو دارند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۷ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۰
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۸
مدیرکل

gameover.blog.ir

ساخت رنگ جدید در ایلستریتور،

تغییر رنگ stroke و Fill با کلید i  و کپی رنگ حاشیه یا border از روی قسمت کلیک شده در ایلسیتریتور illustrator،

ایجاد رنگ جدید در ایلستریوتور


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۲۰:۲۰
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://s9.picofile.com/file/8272420692/barg_payiz.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۶:۱۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۱۵:۳۶
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://s8.picofile.com/file/8272366318/022034com_Soshiant_NabardeHoor7.jpg

http://s8.picofile.com/file/8272366326/022034com_Soshiant_NabardeHoor9.jpg



بازی نبرد هور، یک بازی دو بعدی با گرافیک فوق العاده زیبا و جذاب متشکل از دو گیم پلی متفاوت (مخفی کاری و اکشن) است که در محیط هور، نیزار و آبراهه های مناطق هورالعظیم و جزیره مجنون در جنوب غربی کشور، طراحی شده و کاربر در هر مرحله دو ماموریت شناسایی (به عنوان یک رزمنده غواص) و تخریب مواضع شناسایی شده (به عنوان رزمنده سوار بر قایق ) را بر عهده دارد.

بازیباز ضمن بهره مندی از جذابیت های بازی با عبور از موانع دشمن، شناسایی مواضع دشمن، درگیری و جنگ و تخریب مواضع دشمن، اطلاعات و آموزش های ویژه ای در خصوص غواصی، لوازم غواص، روش های شناسایی و ... به دست خواهد آورد و همچنین اطلاعات مهمی در خصوص عملیات های بزرگی که غواص ها نقش مهمی در انجام آن ها داشته اند، شهدای غواص، مهارت ها، توانمندیها و مشکلات رزمندگان غواص نیز آشنا شود.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۴:۳۹
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۴:۲۹
مدیرکل

gameover.blog.ir

کلمه ی elgoog رو در گوگل سرچ کنید. سایتی که میاد همه چی برعکس هست.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۳:۰۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۵
مدیرکل

gameover.blog.ir


Application.loadedLevelName;


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۲:۴۲
مدیرکل

gameover.blog.ir

در Rigidbody در قسمت contraint می تونید position و rotation رو روی محور دلخواه قفل کنید.

http://s9.picofile.com/file/8272359026/freezRoPosRigidBody.jpg

در مثال فوق، y قفل شد پس بالا نمیره.چرخش حول xz از روتیشن هم قفل شد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۶ آبان ۹۵ ، ۰۱:۳۰
مدیرکل
gameover.blog.ir
به لینک زیر برید و پس از چند ثانیه رد تبلیغ رو بزنید:
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۳:۱۶
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۲:۰۰
مدیرکل
gameover.blog.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ آبان ۹۵ ، ۰۱:۱۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۲
مدیرکل
gameover.blog.ir
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ آبان ۹۵ ، ۰۲:۵۳
مدیرکل

gameover.blog.ir


using UnityEngine;
using System.Collections;
using UnityEngine.UI;
//author:sajjad3011
//gameover.blog.ir
public class pashidanKhoon : MonoBehaviour {
	public Image imgBlood;
	void OnCollisionEnter(Collision other) {
	
		if(other.gameObject.tag=="enemy")
		{

			imgBlood.gameObject.SetActive(true);
		}
	}
}

اینم فیلم آموزشی:





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ آبان ۹۵ ، ۰۳:۱۷
مدیرکل

gameover.blog.ir

ترک خوردن زمین یا اجسام دیگر در مکس توسط افزونه ی ray fire
۲۳ دقیقه فیلم با کیفیت ۷۲۰
لینک:
http://opizo.com/GQmiq3

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۱:۳۶
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ آبان ۹۵ ، ۲۰:۳۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

مترجم:sajjad3011


http://opizo.com/6ZPEzC


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۳
مدیرکل

gameover.blog.ir



http://s9.picofile.com/file/8271863592/turboSmooth3.jpg

http://opizo.com/yQlUSR

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۵۱
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://opizo.com/WXPaCO



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۹
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://s8.picofile.com/file/8271863118/quad_chamfer_modifier_03_300x129.jpg


http://opizo.com/w6raFO

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۷
مدیرکل
gameover.blog.ir



http://opizo.com/zbyiOx

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۴۳
مدیرکل
gameover.bog.ir

shift+A | Add circle


۱=front

۷=top

۵=orthography/perspective

ortho





۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۱۳
مدیرکل
gameover.blog.ir
CapsuleCollider.center=new Vector(x,y,z);


مثال:

public CapsuleCollider capsuleCollider;//یک کامپوننت کپسول کلایدر بدید به گیم ابجکتتون و درگ کنید روی این متغیر در اینسپکتور
capsuleCollider.center= Vector3.zero;//تنظیم روی مرکز


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۲:۱۳
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://opizo.com/ecnmAx
دقت کنید که گزینه also capture to wavefront رو تیک بزنید تا obj هم خروجی بده.

وسط بازی هر جا بودید F12 بزنید مدل ها رو obj خروجی میده توی مسیر هایی که در صفحه اول نرم افزار گفته.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۱:۲۷
مدیرکل


gameover.blog.ir

سازنده:sajjad3011


http://s8.picofile.com/file/8271848476/blenderBookGameover.jpg

http://opizo.com/OE80Lq

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۲۰:۴۲
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۴
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۹:۳۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۷:۳۰
مدیرکل

gameover.blog.ir

مترجم:sajjad3011


http://opizo.com/oMEBZo

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۵:۱۷
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://p30download.com/fa/entry/55956/

صدها حالت حرکتی (animation) مانند راه رفتن، دویدن، پریدن، رقصیدن، حرکات اکشن، مبارزه و … را می توانید با یک کلیک به مدل خود نسبت دهید.

http://img.p30download.com/software/image/2014/11/1416826413_mixamo-fuse.jpg


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۳:۳۸
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://s6.picofile.com/file/8265497242/2D_Graveyard_Pack_Handcrafted_Art_v1_0.JPG

http://opizo.com/tmevGZ

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۳
مدیرکل

gameover.blog.ir



Version:1.0.0 (Dec 17, 2015) Size: 157.2 MB
Originally released: 10 April 2015
Package has been submitted using Unity 4.6.1.

http://s7.picofile.com/file/8265497092/Modern_Solider_Squad_Animated_v1_0_0.jpg

http://opizo.com/0sIkm5

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۲
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://opizo.com/QKB6U1
http://s6.picofile.com/file/8265496626/Infinite_Runner_Starter_Pack_Pro_v1_6_1_2.jpg

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۲۰
مدیرکل

gameover.blog.ir



http://s7.picofile.com/file/8265496568/Energy_Bar_Toolkit_v3_0_5.jpg

http://opizo.com/SXJb91

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۸
مدیرکل
gameover.blog.ir


http://s6.picofile.com/file/8265496576/Horizontal_Shooter_3D_v1_1_1.jpg


http://opizo.com/jSIlXt

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۷
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://s6.picofile.com/file/8265496284/RPG_Map_Editor_v1_4_2.jpg


http://opizo.com/F4fPwc

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۳
مدیرکل

gameover.blog.ir



http://s6.picofile.com/file/8265495850/2D_3D_Infinite_Runner_Engine_v1_1.jpg

http://opizo.com/6Ba1zi

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۲
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://s6.picofile.com/file/8265496392/3D_Runner_Unity_Project.jpg


http://opizo.com/jJeHQS

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۱۱
مدیرکل

gameover.blog.ir


http://s7.picofile.com/file/8265434000/Post_Apocalyptic_Weapons_v1_0.jpg

http://opizo.com/Ctr9xY

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۹
مدیرکل

gameover.blog.ir

شامل سه ورژن ۳٫۴٫۷ + ۳٫۷ + ۳٫۸

http://s7.picofile.com/file/8265433226/A_Pathfinding_Project_Pro.jpg


http://opizo.com/dT9Gat

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۲:۰۷
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۹
مدیرکل

gameover.blog.ir


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۵۰
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۴۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

http://opizo.com/XjhHKl

http://s7.picofile.com/file/8266614584/MuzzleflashImpacts.jpg

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۹
مدیرکل

gameover.blog.ir


نکته: برای آنزیپ باید ۷zip نصب کنید.

شامل متریال و مدل سلاح سپر و شمشیر
Requires Unity 4.2.1 or higher.
Version 2.0 (Sep 01, 2016) Size: 231.1 MB

Originally released: 23 December 2013

Package has been submitted using Unity 4.2.1, and 5.1.1 to improve compatibility within the range of these versions of Unity.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ آبان ۹۵ ، ۱۱:۳۷
مدیرکل