«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بایگانی مرداد ۱۳۹۵ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

۲۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

gameover.blog.ir

با این نرم افزار سبک خیلی راحت فایل obj هر مدلی می خواید Drag کنید روش.

یه قسمت داره optimization برید و یک نوار داره مدل رو بکشید سمت چپ و سمت راست هم نتیجه رو ببینید.

بعدش save as کنید با obj و تمام

لینک سالم دانلود تست شده:

http://opizo.com/bx3L6l


polygonCruncher

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ مرداد ۹۵ ، ۰۵:۰۲
مدیرکل

بحث آشغال(garbage) و اشاره گرهای سرگردان رو اگه بدونید اینو درک می کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۱
مدیرکل

هدیه گیم اور به عافراد و شما

فقط از تبلیغات بالای هر دو سایت لطفا دیدن کنید هر روز یک بار و به دوستان هم بگید. تنها حامی ما شما هستید. بازدید از تبلیغات بالا باعث میشه یک درصد هم در ذهن مشتری تبلیغ بشه که مطلب رو ببینه و خوب ما فعلا منبع درآمد خاصی نداریم و این یک حقیقته. اگر می خواید با انگیزه ادامه بدیم و مطالب بهتری بذاریم هر روز از تبلیغات جدید بالای وبلاگ و سایت بازدید کنید. با تشکر از همه دوستان.

http://s2.picofile.com/file/8260207784/csharp_alex_okita.jpg


حجم : حدود 300 مگ به صورت پارت پارت

پس از دانلود فایل زیپ رو باز کنید داخلش یک فایل متنی هست که لینک های دانلود رو می تونید کپی کنید توی مرورگر و با استفاده از اونها آموزش ها رو به صورت پارت پارت بگیرید

آموزش های سیشارپ در یونیتی.ترجمه و ادیت قسمت های مهم کتاب فوق به صورت فیلم فارسی

http://www.picturesanimations.com/s/stars/27.gif

این پک ترجمه تقریبا بخش های مهم تا 400 صفحه اول از کتاب سیشارپ در یونیتی نوشته alex okita هست که به صورت فیلم فارسی ترجمه کردیم.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۳۵
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۲۳:۳۲
مدیرکل

gameover.bog.ir


این پک توسط ما جمع اوری و زیپ و اپلود شده.


این مجموعه شامل پکیج های زیر است:

Apex Path v2.2.1.unitypackage

Easy_Traffic2.0

Intelligent Race Driver System

Advanced AI Pro 6.01(.unitypackage

BusyWorldAI.unitypackage

PathfindingProject.zip

Unity_Asset_-_Paragon_Shooter_AI_v1.1



لینک دانلود تمام پک های فوق در یک فایل zip(حجم سیصد و خورده ای)


http://opizo.com/XTWBsH

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۸
مدیرکل

آلبوم عکس منظره پس از بارش باران

بعد از کلیک چند لحظه صبر و رد تبلیغ بزنید

http://opizo.com/39Dtj5


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۷ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۴۶
مدیرکل

gameover.blog.ir

//author:sajjad3011
Vector3 pos; void Start () { InvokeRepeating("randomEnemyGenerate", 60.0f,1.0f);//call function f1() every 1 minute } void randomEnemyGenerate(){ x = Random.Range(-25, 26); y = 0; z = Random.Range(-25, 26); pos = new Vector3(x, y, z); Instantiate(prefabEnemy, pos, prefabEnemy.rotation); }
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۰۰
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۵ ، ۱۳:۲۸
مدیرکل


gameover.blog.ir

بهترین آموزش تکستچر گذاری در زیبراش zbrush

آموزش زیبراش zbrush برای مبتدیان به صورت گام به گام_قسمت 1

فرمت PDF

ترجمه:sajjad3011

http://s5.picofile.com/file/8136130218/fiber_mesh.jpg

http://s9.picofile.com/file/8271864318/zbrush.jpg


۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۶:۳۲
مدیرکل
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۰ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۲
مدیرکل
gameover.blog.ir
http://opizo.com/7uFsw2

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۱۲:۳۲
مدیرکل

gameover.blog.ir

public Material skyMat;
RenderSettings.skybox=skyMat;
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۷ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۷
مدیرکل

gameover.blog.ir


نکته :دقت کنید تابعی Lerp از کلاس Vector3 سه ورودی داره که دو تای اول وکتور3 هست و آخری float که توی وبلاگ گفتیم.


اما تابع Lerp از کلاس mathf دو پارامتر اولیش از نوع float هست و آخری هم float که در زیر توضیح میدم:

برای تغییر زاویه بین محدوده ی دو عدد با سرعت نرم تعیین شده بکار میره با سرعت دلخواه.
مثال: تغییر از زاویه صفر به 180.

mathf. Lerp(0, 180,speed*(time.deltatime));

اینم ببینید:

http://gameover.blog.ir/1393/12/26/%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B9-Lerp-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۴۲
مدیرکل

gameover.blog.ir

using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
using System.Collections;
public class Move : MonoBehaviour {
public InputField inputFiled1;
//gameover.blog.ir
public Text label1; public Button btn1; void Start () { btn1.onClick.AddListener(()=>{ label1.text=inputFiled1.text; }); }



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۳۱
مدیرکل

دوستان پیام خصوصی نذارید لطفا چون پاسخگویی رو سخت می کنه.

سوالی بود بپرسید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ مرداد ۹۵ ، ۰۱:۲۳
مدیرکل

gameover.bog.ir

رویداد OnApplicationFocus و OnApplicationPause و OnApplicationQuit در یونیتی به ترتیب موقع باز کردن پنجره ی بازی،خروج موقت یا توقف فعلی بازی، و خروج کامل از بازی رخ میدهند.

سه مثال :

1)

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    public bool paused;
    void OnGUI() {
        if (paused)
            GUI.Label(new Rect(100, 100, 50, 30), "Game paused");
        
    }
    void OnApplicationFocus(bool focusStatus) {
        paused = focusStatus;
    }
}

2)

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    public bool paused;
    void OnGUI() {
        if (paused)
            GUI.Label(new Rect(100, 100, 50, 30), "Game paused");
        
    }
    void OnApplicationPause(bool pauseStatus) {
        paused = pauseStatus;
    }
}

3)

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    void OnApplicationQuit() {
        PlayerPrefs.Save();
    }
}
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۳:۴۸
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۰۲:۲۰
مدیرکل
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۱:۰۸
مدیرکل
gameover.blog.ir
void Start () {
InvokeRepeating("f1", 1.0f,1.0f);//call function f1() every 1 second
}

با دستور بالا تابع f1() هر ثانیه یکبار اجبار میشه.

void  f1()
  {
 i++; 
if (i > 3)   return;//exit function

switch (i)
  {
case 1:
    swithEnemyList[0].SetActive(true);
    break;
case 2:
    swithEnemyList[1].SetActive(true);
    break;
case 3:
    swithEnemyList[2].SetActive(true);
    break;
default:
    break;
  }
    
                           

  }//f1

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۲۰:۴۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۵ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۳۳
مدیرکل
gameover.blog.ir
https://encrypted-tbn0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTpEnM4S1ex20tNYA-2vLSXGsvZ6J1XCz-0YcbU0j1NGme_tJnwacgX8dNd



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۵ ، ۲۲:۲۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    void Awake() {
        DontDestroyOnLoad(transform.gameObject);
    }
}

با تکنیک فوق میشه کاری کرد که صدا هم پایدار بمونه.(صدایی که به گیم ابجکت دادیم) و سایر کامپوننت ها و فرزندها
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۱۵
مدیرکل

لطفا سوالات در گروه یونیتی گیم اور که در کانال gameoverblog متعاقبا اعلام می گردد بپرسید.

https://t.me/gameoverblog

http://s8.picofile.com/file/8272649892/telegram_sabz.png

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۳
مدیرکل
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۲
مدیرکل
gameover.blog.ir
public float lifeTime=100f;
void Update(){
if((lifeTime-Time.fixedDeltaTime)<=0){
gameOver();
}
void gameOver(){
Application.LoadLevel("esmeMarhaleAvval");
}
}

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۱۵:۵۸
مدیرکل

gameover.blog.ir
http://s8.picofile.com/file/8275581700/phpBookKArbordiGameover.jpg


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۰۸:۲۵
مدیرکل

gameover.blog.ir

آموزش b4a/آموزش برنامه نویسی اندروید در basic4android/آموزش برنامه نویسی اندروید در b4a

کپی آموزش و دادن آن به دیگران ممنوع است.فقط عضو کانال بشید و لطفا اعضای کانال ما رو زیاد کنید و هر چی می تونید ممبر بیارید. آموزش روان و با رویکرد کاربردی هست و هر مبتدی رو راه می اندازه برای اینکه استارد بزنه و همه چیزای لازم گفته شده.

 

گیم اور: سازنده بهترین آموزش های رایگان..

لطفا برای حمایت از ما در کانال تلگرام ما عضو بشید.

و لینک ها رو از وبلاگ ما شیر کنید و همچنین وبلاگ ما رو لینک کنید توی وبلاگ هاتون.
 

 

۲ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۳ مرداد ۹۵ ، ۰۷:۱۳
مدیرکل

gameover.blog.ir

بعضی وقتا بدون html می خوایم از داخل خود php یک فرم بسازیم و ارسال کنیم به یک صفحه ی وب یا یک url.

در مثال زیر فرض شد فایل های ali.jpg و reza.jpg در مسیر دایرکتوری home/user روی هاست فعلی وجود دارند و اونها رو در متغیرهای file1 و file2 ریخیتم و سپس به url دلخواه ارسال کردیم و همینطور متغیرهای esm و php_master رو با مقادیری دلخواه.


روش POST:

<?php
$url = 'http://mySite.com/...';
$_POST = array('esm' => 'alireza', 'php_master' => true);
// ارسال یک فایل مشابه ورودی فایل در فرم با نام دلخواه شما
$POST['file1'] = '@/home/user/ali.jpg';
$POST['file2'] = '@/home/user/reza.jpg';

$handle = curl_init($url);
curl_setopt($handle, CURLOPT_POST, true);
curl_setopt($handle, CURLOPT_POSTFIELDS, $_POST);
curl_exec($handle);
?>

روش GET(ارسال داده ها با طول کمتر از طریق url):

<?php
$url = 'http://mySite.com/...';
$_GET = array('name' => 'alireza', 'php_master' => true);

$url = $url . '?' . http_build_query($_GET);

$handle = curl_init($url);
curl_exec($handle);
?>

در روش GET ، امکان ارسال فایل وجود ندارد چون طول پارامترهای GET محدود به 4096 بایت است.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱ مرداد ۹۵ ، ۰۴:۴۷
مدیرکل