«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
تغییر متریال آسمان با استفاده از کد در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

تغییر متریال آسمان با استفاده از کد در یونیتی

يكشنبه, ۱۷ مرداد ۱۳۹۵، ۰۲:۲۷ ق.ظ

gameover.blog.ir

public Material skyMat;
RenderSettings.skybox=skyMat;

نظرات (۱)

سلام خداقوت

این کد رو باید به چه اسپرایتی وصل کنیم؟

پاسخ:
سلام اسپرایت نمی خواد.

اول در کادر پروژه راست کلیک کن ، create|Material .
سپس روی متریال ساخته شده کلیک کن.
سپس در کادر inspector نوع شیدر (Shader ) رو به جای استاندارد بذار روی اسکای باکس SkyBox  از نوع Procedural .

یه اسکریپت سیشارپ بساز و بازش کن .
داخلش کد زیر رو بذار
public Material skyMat;
RenderSettings.skybox=skyMat;

سپس اسکریپت رو بده به هر جسمی دوست داری(مثلا دوربین)
سپس، دوربین رو انتخاب کن و در کادر  inspector بگرد دنبال جایی که اسکریپتت اضافه شده بهش
و سپس متریال آسمان ساخته شده تو ، با ماسک بگیر و روی متغیر skyMat ات رها کن تا از طریق کد،بهش اشاره بشه.


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی