تابع mathf.Lerp در یونیتی
شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ
gameover.blog.ir
نکته :دقت کنید تابعی Lerp از کلاس Vector3 سه ورودی داره که دو تای اول وکتور3 هست و آخری float که توی وبلاگ گفتیم.
اما تابع Lerp از کلاس mathf دو پارامتر اولیش از نوع float هست و آخری هم float که در زیر توضیح میدم:
برای تغییر زاویه بین محدوده ی دو عدد با سرعت نرم تعیین شده بکار میره با سرعت دلخواه.
مثال: تغییر از زاویه صفر به 180.
mathf. Lerp(0, 180,speed*(time.deltatime));
اینم ببینید:
۹۵/۰۵/۱۶