«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
تابع mathf.Lerp در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

تابع mathf.Lerp در یونیتی

شنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۵، ۰۱:۴۲ ق.ظ

gameover.blog.ir


نکته :دقت کنید تابعی Lerp از کلاس Vector3 سه ورودی داره که دو تای اول وکتور3 هست و آخری float که توی وبلاگ گفتیم.


اما تابع Lerp از کلاس mathf دو پارامتر اولیش از نوع float هست و آخری هم float که در زیر توضیح میدم:

برای تغییر زاویه بین محدوده ی دو عدد با سرعت نرم تعیین شده بکار میره با سرعت دلخواه.
مثال: تغییر از زاویه صفر به 180.

mathf. Lerp(0, 180,speed*(time.deltatime));

اینم ببینید:

http://gameover.blog.ir/1393/12/26/%D8%AA%D8%A7%D8%A8%D8%B9-Lerp-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۵/۱۶
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی