«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
get و post و ذخیره روی سایت php توسط گیم میکر استادیو gms :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

http://s5.picofile.com/file/8147420068/emtiaz_sajjad3011.jpg

این سورس واسه ثبت امتیاز هست ولی فقط ثبت می کنه و جواب برگشتی رو نمی تونیم بخونیم
همه چی واضحه(کسی که میخواد اجرا بگیره و سیستم های پیشرفته تری بسازه حتما باید php بلد باشه)

هم روی And Roidجواب میده هم ویندوز هم iphone OS و هم ... (از کجا معلوم : از اونجا معلوم که من می گم)


من اسم متغیر ها رو طوری گذاشتم که بهش می گم کد تمیز یا clean code .
clean code ، یعنی کدی که برنامه نویس یا اسکریپت نویس بسازه تا نه فقط خودش،بلکه همه به سادگی منظورشو درک کنند حتی پس از سالیان زیاد.happy
--
چیز خاصی نداره.
فقط باید اینو بدنید تابع http_post_string دو مقدار می گیره. یک url و یک string .
url آدرس get.php هست که آنلاین روی سایت هست و پارامترها رو میخوایم بهش ارسال کنیم.
ما به دو صورت می تونیم داده ها رو بفرستیم به get.php .
یکی روش get هست که انتخای url یک علامت سوال می ذاریم و بعدش اسم متغیرها رو با مقدار میاریم و با & از هم جدا می کنیم که من چون فقط v1 رو دارم از url با متد get می فرستم نیازی به & نبود.
روش دوم روش post هست که قوی تر هم هست و متغیرها رو میریزیم توی یه رشته مثل "v2=145&v3=45" .
(اگه می خواید روش ارسال get و post رو درک کنید باید ساخت فرم توی html رو sumbit اونو بلد باشید که اونو تو بخش html بپرسید )

اسم این متغیرها هم دلخواه بود که من v1 و v2 و v3 دادم.

فقط روی سایت و توی get.php باید یادمون باشه هرچیز رو اینجا با متد get ارسال کردیم با دستور $_GET می گیریم و چیزی که با متد post فرستادیم با دستور $_POST می گیریم مثال

کد:
$_POST["v2"]
یا
کد:
$_GET["v1"]


اون لینکی هم که داده واسه برنامه نویسی تحت شبکه از طریق سوکت ها هست و فعلا چون تهش مخاطلبی نداره بهتره روش کار نکنیم.
--
کار اصلی که باید انجام بدم اینه که قسمتی برای پرداخت درون برنامه ای و نمایش رتبه ی تمام افراد هست.
--
آره اون عکس و راهنمایی ای که گذاشتم رو خودم نوشتم و منمعمولا تا چیزی رو تست نکنم و جواب نگیرم نمی ذارم واسه بقیه.
-
ارسال داده ها رو من یاد دادم.
شما باید حالا روی الگوریتمی فکر کنید که مفهوم AJAX رو توی گیم میکر پیاده سازی کنه.(یعنی یک فایل php یا حالا xml یا هرچیز دیگه ای رو بتونید از سایتتون بخونید اونم به صورت توکار بدون اینکه گیم میکر هنگ کنه.)
اگه مفهوم آژاکس رو نمی دونید این آموزش من رو بخونید :
http://promakers.ir/showthread.php?tid=10063

نکته برای مبتدی ها :
قبل از درک این مفاهیم باید ساخت فرم و روش های sumit فرم های html با متدهای GET و POST رو بلد باشید.
شما تا php بلد نباشید خیلی از چیزایی که می گم رو درک نمی کنید.
ضمنا توی کد game maker که گفتم :
کد:
send_With_GET_method="v1=9";
send_With_POST_method="v2=4&v3=reza";

myURL="http://localhost/emtiaz/get.php?" + send_With_GET_method;
global.post[0] = http_post_string(myURL,send_With_POST_method ) ;
هیچکس نمیاد اسم های send_With_GET_method و send_With_POST_method رو انتخاب نمی کنه.
اکثر سایت های خارجی کد فوق رو ممکنه اینطوری بیارن که شما درک نکنید و بیشتر (بلانسبت) گیج بشید :
کد:
global.post[0] = http_post_string("http://localhost/emtiaz/get.php?v1=9","v2=4&v3=reza" ) ;
من اومدم کد رو طوری تمیز کردم که راحت بفهمید کدوم متغیرها با متد get میفرستیم و کدوما رو به متد post(با استفاده از روش صحیح اسم گذاری استاندارد متغیرها)
-
با تشکر از sajjad3011
کپی شده از پرومیکرز
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۲۶
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی