«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
فتوشاپ دانلود کردم زبونش روسی هست.چیکار کنم.تغییر زبان فتوشاپ از روسی به انگلیسی پیشفرض :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

اینو تست کن :
به مسیر C:\Program Files\Adobe\Adobe Photoshop CS5 (64 Bit)\Locales\en_GB\Support Files برو و فایل tw10428.dat رو به tw10428.dat.old تغییر نام بده.اجازه ی Administrator نیازه و تاییدش کن.

http://s3.picofile.com/file/8193323792/change_photoshop_language_in_photoshop_cs6.jpg
فتشاپ رو باز کن ببین درست میشه یا نه.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۲
مدیرکل

نظرات (۱۴)

عالی آقا. خیلی ممنون
پاسخ:
خواهش.موفق باشید.
برای من درست نشد
پاسخ:
ایدی تلگرامت بذار
عالی سپاس
پاسخ:
نوکرتم
عالی بود مرسی
مال من درست شد. بووووس
پاسخ:
بوس بوس خح


۱۹ خرداد ۹۸ ، ۱۱:۱۷ سلیمان نادری
خیلی عالی بود دمتون گرم
پاسخ:
یا علیم یا غنی یا باسط یا رزاق

در نهاااایت تعجب درست شد 😳❤❤

پاسخ:
التجربه فوق العلم

سلام واقعا مرسی برا منم درست شد

عالی بود ممنون

پاسخ:
مرسی بیا کانال عضو شو عقب نمونی کانال ما با بقیه فرق داره @gameoverblog واقعا مطالبش کاربردیه از چند سال هست جمع کردیم .

خیـــــــــــــــــــــــلی ممنونم

پاسخ:
بیا گروه تلگرام  تو کانال گذاشتم لینکو
gameoverblog
---
تلگرام 09039739619

خدا خیرت بده ، برا منم درست شد ، البته مسیر فایل متفاوت بود اما اسم فایل رو که جستجو کردم ، همون بود که عوضش کردم و درست شده.

سلام من معمولا تو هیچ سایتی نظر نمیدم یعنی حال ندارم:) ولی خیلی این مطلب بکارم امد دمت گرم واقعا🌹😀

پاسخ:
یا علیم یا غنی یا باسط یا رزاق
@gameoverblog
بیا توش

عالی درست شد

پاسخ:
ماشاءا... لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
ماشاءا... لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
ماشاءا... لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

@gameoverblog

دمت گرم برا منم درست شد

پاسخ:
خدا رو شکر

سلام دستت درد نکنه شیر مادر و نان پدرت حلالت باشه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی