«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
اسکریپت حرکت سه بعدی پلیر در یونیتی/اسکریپت کاراکتر کنترلر به زبان سیشارپ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

 

سازنده:sajjad3011

http://s9.picofile.com/file/8272354200/chController.jpg

 

این اسکریپت رو بدید به player .


نکته: پلیر نباید کامپونتت rigid body داشته باشه.

ضمنا یک کامپوننت character controller هم بدید به player.(با انتخاب پلیر و زدن دکمه Add component و ...)

 


دانلود فایل کد:

 

 

https://s8.picofile.com/file/8272355892/chController.rar.html
 

 


 

 

اینم کد برای نمایش:

//chController.cs
//Author:sajjad3011
//gameover.blog.ir
//----------------------
//us telegram channel:
//@gameoverblog
//----------------------
using UnityEngine;
using System.Collections;
public class chController : MonoBehaviour {
private Vector3 moveDirection = Vector3.zero;
void  Update (){
float speed=5;
float jumpSpeed=5;
float gravity=5;
CharacterController controller = GetComponent<CharacterController>();
        if (controller.isGrounded) {
            // We are grounded, so recalculate
            // move direction directly from axes
            moveDirection =new Vector3(Input.GetAxis("Horizontal"), 0,Input.GetAxis("Vertical"));
            moveDirection = transform.TransformDirection(moveDirection);
            moveDirection *= speed;
            
            if (Input.GetButton ("Jump")) {
                moveDirection.y = jumpSpeed;
            }
        }
        // Apply gravity
        moveDirection.y -= gravity * Time.deltaTime;        
        // Move the controller
        controller.Move(moveDirection * Time.deltaTime);  
} 
}

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۱۰
مدیرکل

نظرات (۵)

دستت درد نکته
یونیتی من منوی هلپ نداره چیکار کنم
پاسخ:
یونیتی 4.6 رو کامل از پی سی دانلود بگیر ورژن 5 اکثرا این مشکلو دارن
ممنون دستت درد نکنه

پاسخ:
نوکرم
کار نکرد
پاسخ:
بیا تو گروه اینجا نمی تونم جواب بدم
@gameoverblog

سلام مرسی من همش دنبال این میگشتم ولی پیدا نمیکردم فقط چرا نمیتونم با موس صفحه رو عوض کنم؟

 

پاسخ:
این سوالا خیلی مبتدی هست بیا تو گروه
@gameoverblog

سلام من وقتی یه کد دیگه رومیزنم نمیشه ارور میده کد شما نه این اروروش ArgumentException: Input Axis MouseX is not setup.
 To change the input settings use: Edit -> Project Settings -> Input
PlayerLook.Update () (at Assets/c++/PlayerLook.cs:17)

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی