«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
بررسی مرگ تمام دشمنان و رفتن به مرحله ی بعدی در یونیتی :: گیم اور

گیم اور


خصوصی نظر نذارید نمی تونیم جواب بدیم.

عضو کانال تلگرام ما بشید توش گروه هم می گیم

لینک کانال خصوصی گیم اور :

https://t.me/gameoverblog

پیوندهای روزانه
پیوندها
منبع:gameover.blog.ir
یه آرایه تعریف می کنیم و کل گیم ابجکت هایی که تگ(برچسب/tag)  دشمن(enemy) دارن رو لیست می کنیم.
اگه هیچ دشمنی وجود نداشته باشه پس هیچی لیست نمی شه و طبعا طول آرایه باید صفر باشه. دستور یا تابع رفتن به مرحله ی بعدی رو اجرا می کنیم. مثال:
GameObject[] enemyArray = GameObject.FindGameObjectsWithTag("enemy");
if(enemyArray .Length == 0) boroBeMarhaleBadi()

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۲
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی