«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
ارسال داده های فرم به وب سرور به زبان سیشارپ در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

منبع :gameover.blog.ir

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class WWWFormImage : MonoBehaviour {

    public string screenShotURL= "http://www.my-server.com/cgi-bin/screenshot.pl";

    // Use this for initialization
    void Start () {
        StartCoroutine(UploadPNG());
    }
    
    IEnumerator UploadPNG() {
        // We should only read the screen after all rendering is complete
        yield return new WaitForEndOfFrame();

        // Create a texture the size of the screen, RGB24 format
        int width = Screen.width;
        int height = Screen.height;
        var tex = new Texture2D( width, height, TextureFormat.RGB24, false );

        // Read screen contents into the texture
        tex.ReadPixels( new Rect(0, 0, width, height), 0, 0 );
        tex.Apply();

        // Encode texture into PNG
        byte[] bytes = tex.EncodeToPNG();
        Destroy( tex );

        // Create a Web Form
        WWWForm form = new WWWForm();
        form.AddField("frameCount", Time.frameCount.ToString());
        form.AddBinaryData("fileUpload", bytes, "screenShot.png", "image/png");

        // Upload to a cgi script
        WWW w = new WWW(screenShotURL, form);
        yield return w;
        if (!string.IsNullOrEmpty(w.error)) {
            print(w.error);
        }
        else {
            print("Finished Uploading Screenshot");
        }
    }
}

به متغیر screenShotURL آدرس صفحه ی دریافت کننده php یا ... رو بدید.(اون پیشفرض pl داده که یه سایت رو معرفی کرده به زبان تحت سرور perl ساخته شده.پسوند فایل های پرل pl هستش)


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۲۴
مدیرکل

نظرات (۱)

سلام میشه یه توضیح کامل درباره این کد بدین که چیکار میکنه و چطوری استفاده کنیم؟

پاسخ:
ببین برای ارتباط بین ویندوز و وب یا اندروید و وب، ما باید اطلاعات رو به صورت متغیرها با اسم مشخص به فایل php  یا ASP یا jsp که فایل های اجرایی به زبان های برنامه نویسی تحت وب هستن و روی سایت دلخواه ما وجود دارند ارسال کنیم. و مجددا از روی سایت با استفاده از برنامه ای که نوشتیم بخونیمش( مثلا برنامه ای به زبان php برای دریافت داده هایی مثل اسم،نمره دانشجو و غیره توسط فرم ارسالی توسط زبان برنامه نویسی که روی ویندوز در حال اجرا بود)

مثال از کاربردش:
افراد
بازی ما رو دانلود می کنن
و رکوردشون رو می خوان رو سایت ما ثبت کنن.
در نهایت با الهام گرفتن از  این کد اسم و رکوردشون رو ارسال می کنیم به سایت php و اونجا یک فایل رو برنامه نویسی کردیم که اسم و امتیازشون رو ذخیره کنه روی فایل پایگاه داده mySQL که قبلا ایجاد شده بعدش با کد php دوباره ده امتیاز بهتر رو با اسم بازیکن نمایش می دیم توی یه صفحه ی دیگه روی سایت با یه فایل دیگه مثلا اسمش گذاشتیم displayEmtiaz.php و ....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی