«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
دانلود پکیج/پلاگین easy touch version 3.1 برای یونیتی 5 :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

دانلود پکیج/پلاگین easy touch version 3.1 برای یونیتی 5

دوشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۵۶ ق.ظ
منبع:gameover.blog.ir

http://opizo.com/AmxLMN


این ورژن از ورژن های 4 و ... هم بهتر هست و اگه توی کدنویسی و حرکت کاراکتر و پرش و ... با استفاده از این پلاگین مشکلی داشتید سوال کنید.

نکته: اگه  در uinity 5.1.0.f3 کار می کنید پکیج رو که import کردید پیام میده حتما yes بزنید یا go ahead
اگه no زدید منوی tool اضافه نمیشه باید asset ایمپورت شده رو انتخاب و حذف کنید و دوباره ایمپورت کنید.

برای افزودن هم منوی Tools->HedgehogTeam->EasyTouch->Extensions->Add a new joystick رو برید:http://s7.picofile.com/file/8245131284/EasyTouch.jpg
بعد از اجرا جوی استیک خودش اضافه میشه.

http://s6.picofile.com/file/8245131750/easyT.jpg



نمونه کد هم اینجاست :
http://gameover.blog.ir/1394/08/11/%DA%A9%D8%AF-%D8%AD%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B1%D8%B4-%D8%AF%D8%A7%D8%A8%D9%84-%D8%AC%D8%A7%D9%85%D9%BE-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D9%88-%D8%A8%D8%B9%D8%AF%DB%8C-player-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA%DB%8C-%D8%A8%D8%A7-%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87-%D8%A7%D8%B2-Easy-touch-version-3-%D8%B3%DB%8C%D8%B4%D8%A7%D8%B1%D9%BE


دانلود پکیج کامل و تست شده ی کنترل فریک برای تاچ کامل اندروید به همراه آموزش PDF فارسی:
http://gameover.blog.ir/1395/08/07/%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%84%D9%88%D8%AF-%D9%BE%DA%A9%DB%8C%D8%AC-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%B3%D8%AA-%D8%B4%D8%AF%D9%87-%DB%8C-%DA%A9%D9%86%D8%AA%D8%B1%D9%84-%D9%81%D8%B1%DB%8C%DA%A9-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D8%A7%DA%86-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%B1%D9%88%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D9%87-%D9%87%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-PDF-%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B3%DB%8C

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۱
مدیرکل

نظرات (۴)

سلام میخوام به کامپوننت های هر دکمه یا آنلوگ از طریق کد نویسی دسترسی داشته باشم مثلا یک دکمه رو در جایی از بازی visible شو false کنم اما هر کاری کردم موفق نشدم لطفا کدش برام بگید ممنون 
پاسخ:
سلام.
GameObject.SetActive(bool)
به جای bool  بذار false(خاموش) یا true(روشن)
ممنون که جواب دادین اما من دارم از همین پکیچ easy touh استفاده و دکمه های آمده اون دارم استفاده میکنم و مشکلی باهش ندارم بجز همینکه نمیتونم مثل بقیه آبجکت ها به کامپوننت های یک دکمه از طریق کد نویسی دسترسی داشته باشم مثلا من برای تغییر پوزیشن یک آبجکت معمولی در جاوا از این طریق به کامپوننش  در جاوا  دسترسی. پیدا. میکنم   transform .psition.x=12 اینطوری از کامپوننت تراسفورم به قسمت پوزیشن و در آخر هم  به  x  میرسم  و تغییرش میدم.       

اما در مورد دکمه های آماده در پکیچ فوق به جز کامپوننت تراسفورم 

نمیشه به بقیه کامپوننت ها از طریق کد دسترسی پیدا کنم و تغییر شون بدم   کلا با بقیه آبجکت ها فرق میکنه. امیدوارم که تونسته باشم منظورم برسونم لطفا راهنماییم کنید چطور  به بقیه کامپوننت ها دسترسی پیداکنم  با تشکر ازشما
ممنون که جواب دادین اما من دارم از همین پکیچ easy touh استفاده و دکمه های آمده اون دارم استفاده میکنم و مشکلی باهش ندارم بجز همینکه نمیتونم مثل بقیه آبجکت ها به کامپوننت های یک دکمه از طریق کد نویسی دسترسی داشته باشم مثلا من برای تغییر پوزیشن یک آبجکت معمولی در جاوا از این طریق به کامپوننش   دسترسی. پیدا. میکنم   transform.psition.x=12 اینطوری از کامپوننت تراسفورم به قسمت پوزیشن و در آخر هم  به  x  میرسم  و تغییرش میدم.       

اما در مورد دکمه های آماده در پکیچ فوق به جز کامپوننت تراسفورم 

نمیشه به بقیه کامپوننت ها از طریق کد دسترسی پیدا کنم و تغییر شون بدم   کلا با بقیه آبجکت ها فرق میکنه. امیدوارم که تونسته باشم منظورم برسونم لطفا راهنماییم کنید چطور  به بقیه کامپوننت ها دسترسی پیداکنم  با تشکر ازشما
با سلام و عرض خسته نباشید به استاد 
ببخشید من میخوام یه دکمه ای باشه که وقتی اونو با کلید جلو گرفتی بدوعه وقتی ولش کردی فقط وکلید جلو رو گرفتی راه بره
پاسخ:
سلام.
شرط بررسی هر دو رو بذار بعد یک متغیر رو set کن به مقدار دلخواه مثلا 1
بعدش توی ازاد کردن دکمه اونو صفر کن. اگه اینبار صفر بود اجرا نشه.
با همین چیزا بازی کن.
اما سوال جزئی داشتید دوباره بپرسید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی