«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
علت حجم بالای خروجی اندروید در بازی های یونتیی 5 :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

علت حجم بالای خروجی اندروید در بازی های یونتیی 5

چهارشنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۹ ق.ظ
منبع:gameover.blog.ir

نکته اول:
ابتدا از پنجره ی  build به مسیر Player Settings -> Other Settings -> Device Filter برید.
اگه تنظیم devcie f_il_t_er روی هر دو حالت باشه یعنی both ARM and x86 پس حجم بالاتر می ره ولی در عوض روی هر دو پردازنده ی گوشی های هم x86 و هم ARM بازی نصب خواهد شد و بنابراین صرفا بالابودن حجم دلیل بر بد بودن نیست چون بعضی اوقات حتی لازمه برای اینکه مطمئن بشیم بازیمون روی اکثر گوشی ها اجرا میشه.
http://s7.picofile.com/file/8265980368/hajm_bala_bad_nist.jpg

نکته بعدی:

بعد از build به apk ،در قسمت بالا و سمت راست پنجره ی console لاگ یا نوشته ها روی فلش کوچک پایین بزنید یک گزینه Editor Log رو می بینید.روش بزنید می گه چند درصد مربوط به کدوم بخش هست.

  1. ***Player size statistics***
  2. Level 0 'Assets/Loader.unity' uses 459.0 KB compressed / 1.6 MB uncompressed.
  3. Level 1 'Assets/Game.unity' uses 2.3 MB compressed / 7.8 MB uncompressed.
  4. Total compressed size 2.8 MB. Total uncompressed size 9.4 MB.
  5. Textures 3.9 mb 41.2%
  6. Meshes 2.3 mb 23.9%
  7. Animations 679.1 kb 7.0%
  8. Sounds 0.0 kb 0.0%
  9. Shaders 538.1 kb 5.6%
  10. Other Assets 653.8 kb 6.8%
  11. Levels 147.8 kb 1.5%
  12. Scripts 453.3 kb 4.7%
  13. Included DLLs 136.0 kb 1.4%
  14. File headers 747.4 kb 7.8%
  15. Complete size 9.4 mb 100.0%
  16. Used Assets, sorted by uncompressed size:
  17. 277.1 kb 2.9% Assets/Player/Human.blend
  18. 264.1 kb 2.7% Assets/Player/Orc.blend
  19. 216.1 kb 2.2% Assets/Monsters/Foo.blend
  20. 213.0 kb 2.2% Assets/Dungeon/Dungeon.blend
  21. 170.8 kb 1.8% Assets/Monsters/FooSkin.png
  22. ...

Yes, Unity should make this critical information way more obvious!

Sometimes it's as simple as a texture you have forgotten to downscale, or a model that needs to have Compression turned on (model and/or animation). Sometimes you've inadvertently depended upon an expensive DLL (like XML). Sometimes a package you're using (like Detonator) has a lot of big unused Resources (unused mere assets don't matter).

Note on the above sizes: these are for a WebPlayer; unlike Android and iOS, web builds don't have to include the Player, since the user installs that separately (I suspect that's actually the entirety of your "problem").

http://answers.unity3d.com/questions/153065/file-size-is-far-too-big.html


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۰۷
مدیرکل

نظرات (۱)

سلام
در یونیتی 5.2 و 5.3 خروجی اندروید میگیرم  sdk درسته .کلا هیج اروری در برنامه نیست...
اما صفحه موبایل اندروید (خروجی یونیتی )سیاه دیده میشه؟ راه حلی می دونید؟
سپاس
پاسخ:
با کدام ورژن یونیتی خروجی می گیرید ؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی