«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
حرکت گیم ابجکت با سنسور حرکتی ژیروسکوپ acceleration گوشی اندرویدی در یونیتی 5 با کد سیشارپ :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها
منبع:gameover.blog.ir
دقت کردید بعضی برنامه های اندرویدی یا بازی ها با چرخش گوشی اشیاشون حرکت می کنه یا توپ و ... ؟
این با ژیروسکوپ یا سنسور اکسیلریشن acceleration هست. شکل رو ببینید:
http://www.i-phone.ir/forums/uploadedpictures/8cc1d230c10801cfb2144d6bac42639f.jpg

using UnityEngine;
using System.Collections;

public class ExampleClass : MonoBehaviour {
    public float speed = 10.0F;
    void Update() {
        Vector3 dir = Vector3.zero;
        dir.x = -Input.acceleration.y;
        dir.z = Input.acceleration.x;
        if (dir.sqrMagnitude > 1)
            dir.Normalize();
        
        dir *= Time.deltaTime;
        transform.Translate(dir * speed);
    }
}

این تصویر کوچک شده است.انداره واقعی : (888x716).برای دیدن در اندازه واقعی روی تصویر کلیک کنید.
[تصویر: accelerometer.jpg]

اینم کد برای چرخش دوربین :



using UnityEngine;
 using System.Collections;
 
 public class TiltAround : MonoBehaviour 
 {
     private Quaternion localRotation; // 
     public float speed = 1.0f; // ajustable speed from Inspector in Unity editor
 
     // Use this for initialization
     void Start () 
     {
         // copy the rotation of the object itself into a buffer
         localRotation = transform.rotation;
     }
     
     
     void Update() // runs 60 fps or so
     {
         // find speed based on delta
         float curSpeed = Time.deltaTime * speed;
         // first update the current rotation angles with input from acceleration axis
         localRotation.y += Input.acceleration.x * curSpeed;
         localRotation.x += Input.acceleration.y * curSpeed;
         
         // then rotate this object accordingly to the new angle
         transform.rotation = localRotation;
     
     }
     
 }
منبع:
http://answers.unity3d.com/questions/167756/rotation-script-with-accelerometer-android.html
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۰
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی