«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
آموزش ساخت یک گیم پلی سه بعدی برای اندروید و حرکت پلیر با جوی استیک در یونیتی 5 :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

منبع:gameover.blog.ir

سازنده:گیم آور

تشکر و نظر یادتون نره اگه به دردتون خورد.

http://s6.picofile.com/file/8237415400/3dGamePlayWithJoyStick_unity5.jpg

در این فیلم آموزش ساخت یک گیم پلی سه بعدی برای اندروید و حرکت پلیر با جوی استیک مجازی و تنظیم تکستچر زمین در یونیتی 5 رو یاد می گیرید .

به کمک جوی استیک مجازی به سادگی پلیر رو حرکت می دید به چپ و راست و جلو و عقب به همراه دکمه ی jump که با لمس عمل پرش رو برای پلیر انجام میده.

تکستچر زمین رو تنظیم می کنیم که کیفیت بهتر بشه از طریق تکرار و tiling.

خروجی هم با ctrl+shift+B می تونید خودتون روی android بسازید.

باز هم سوالی بود پشتیبانیتون می کنیم توی gameover.blog.ir و کانال تلگرام که توی وبلاگ لینک هست.

علت ساخت این آموزش این بود که برنامه نویسی سیشارپ شما بهتر بشه.

ضمنا سورس پروژه هم هست به همراه فایل متنی آموزش.

یادتون نره حتما باید برنامه 7zip رو برای باز کردن آموزش داشته باشید.

رمز : gameover

کیفیت فیلم عالی هست و کاملا واضح. هر مشکلی توی دانلود براتون پیش اومد توی کانال تلگرام و وبلاگ مطرح کنید ما لینک مستقیم آموزش رو روی mediaFire بهتون میدیم تا مستقیم دانلود کنید.


http://a1star.com/images/site-images/a1star-small.gifرایگان

فیلم:

http://opizo.com/7D4nTd

سورس:

http://opizo.com/6bOKPl


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۰۷
مدیرکل

نظرات (۳)

سلام و خسته نباشید خدمت شما،من الان دارم این ویدئو و سورسش رو دان میکنم و مطمئنم که عالی هستش من خیلی دنبال این ویدئو میگشتم،خدا عوضتون بده خیلی ممنون.
پاسخ:
سلام خواهش. موفق باشید.البته این خیلی سادشه.انیمیشن و غیره هم جدا در وبلاگ اموزش داده شده.هر سوالی هست بپرسید. لطفا در کانال @gameoverblog هم عضو بشید و به دسوتان بگید بیان عضو بشن توش با تشکر.
سلام دوباره،شرمنده شاید یه کم خنده دار باشه،من تو تلگرام زیاد حرفه ای نیستم،الان چطوری وارد کانال شما بشم.
پاسخ:
سلام.
توی نوار جستجو تایت کنید.
@gameoverblog
بعدش رو اسم کانال کلیک کرده سپس روی join کلیک کنید.
سلام داداش شرمنده بازم مزاحم شدم,من دقیقآ عین اموزش میرم جلو تا اینکه تو قسمت سی شارپ play یه خطایی میگیره که هرچقد زوم و دقت میکنم میبینم حتی یک نقطه هم این ور اون ور نیست ولی بازم خطا میگره و نمیتونم ادامه بدم تو رو خدا کمکم کن,خطا دقیقآ اینه

Assets/Harakat/Scripts/Play.cs(23,31): error CS0246: The type or namespace name `MoveJoystick' could not be found. Are you missing a using directive or an assembly reference

و خط 23 مال من که اشاره به اون داره , عین اموزش شماست.

void On_JoystickMove( MoveJoystick move) {

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی