input field در یونیتی - دریافت متن و نمایش روی یک لیبل در یونیتی
چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۱ ب.ظ
gameover.blog.ir
using UnityEngine.UI; public InputField inputFiled1; public Text label1; void Start(){ label1.text=inputFiled1.text; }
۹۵/۰۳/۱۲
سلام
من یه کد نوشتم برای بازیم ک وقتی کاربر رو یک Toggle یا همون تیک کلیک بکنه این اسکریپت بره تو inputfield و contentType رو از رو حالت password رو حالت standard بزاره و بر عکس..
ولی با دو ارور مواجه میشم نتونشتم رفعش کنم اگه میشه راهنمایی کنین
اینم کد:
using UnityEngine;
using UnityEngine.UI;
public class SoPassword :MonoBehaviour {
public Text password2;
public Toggle Tik;
public void onClick(){
if (Tik.isOn==false) {
password2.GetComponent<InputField> ();
InputField.ContentType.Standard;
}
if (Tik.isOn==true) {
password2.GetComponent<InputField> ();
InputField.ContentType.Password; } } }