آموزش انیماتور،تنظیم فریم،رفع خطای legacy ،کم کردن حجم FBX و برنامه نویسی سوئیچ بین انیمیشن ها با #C
gameover.blog.ir
سرفصل ها اموزش :
- اموزش پنجره animator
- اموزش کار کردن با انیمیشن ها و جابه جایی بین انها
- نحوه رفع مشکل کار کردن با پنجره انیماتور
- آموزش انیماتور،تنظیم فریم،رفع خطای legacy ،کم کردن حجم FBX و برنامه نویسی سوئیچ بین انیمیشن ها با #C
آموزش کامل ایمپورت FBX و رفع خطای Legacy Animator و سوئیچ بین انیمیشن های راه رفتن و پرش و … با سیشارپ در یونیتی
—–
Rigged model ها یا مدل های انیمیشن دار پسوندشون معمولا blend (ساخته شده با بلندر) یا FBX می تونه باشه.(معمولا FBX هست انیمیشن های maya و max و …)
در این آموزش یاد می گیرید که اگه مدل Rig شده ی FBX شما مدلی باشه که با نرم افزارهای خیلی قدیمی rig شده و انیمیشن دار هست و در یونیتی فقط با کامپوننت انیمیشن اجرا میشه با استفاده از تکنیکی که بکار می گیریم توسط کامپوننت انیماتور اونو اجرا کنیم.
در این آموزش حجم مدل ریگ شده ی FBX قدیمی رو کم می کنیم و باعث بهینه شدن بازی شما می شه.
توصیه می کنم این آموزش رو بگیرید چون خیلی خوبه و کاربردی هست و اکثرا دنبالش هستن.
جدا سازی کلیپ ها از FBX و تبدیل به anim برای استفاده روی مدل دیگه.
حجمش هم کم کردیم تا راحت تر دانلود کنید.
کیفیت صدا: عالی.
کیفیت فیلم:عالی
---
برای اینکه اعضای کانالمون زیاد بشه لینک رو توی کانال تلگرام گذاشتیم: @gameoverblog
لطفا تو کانال عضو بشید.