playerPrefs در یونیتی
پنجشنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۱۶ ب.ظ
کلاس PlayerPrefs مخفف player preferences می باشد و برای ذخیره متغییرها و ایجاد session هایی در طول مراحل بازی بکار می رود.
یعنی با استفاد از اون می تونیم متغیری رو در کل بازی ذخیره و بازیابی کنیم.
این کلاس از نوع static هست. نوع استاتیک باعث میشه آخرین مقدار همیشه برای اون حفظ بشه.
PlayerPrefs.SetInt ("key", value); PlayerPrefs.GetInt("key"); PlayerPrefs.SetFloat ("key", value); PlayerPrefs.GetFloat("key"); PlayerPrefs.SetString("key","value") PlayerPrefs.GetString("key");
برای خروج بازی و باقی موندن تغییر:
PlayerPrefs.Save();
بهترین آموزش عالی سیستم قفل مراحل با استفاده از همین مثال بالا:
قیمت فقط 500 تا تک تومن.
۹۵/۰۴/۱۰