آموزش برنامه نویسی هوش در یونیتی فصل اول_سیستم بینایی و تشخیص پلیر در صورتی که مانعی بین پلیر و دشمن نباشد
شنبه, ۱۹ تیر ۱۳۹۵، ۰۷:۰۹ ق.ظ
gameover.blog.ir
سازنده:بیسواد
این هم پکیج بینایی
اگه بین پلیر و دشمن مانعی نباشه دشمن(enemy) پلیر رو می بینه(روی محور z یا جلو ،محور آبی رنگ)
به پلیر تگ "player" دادم
به جفت اشیا (پلیر و دشمن) کامپوننت فیزیک ریجید بادی(فیزیک اجسام جامد) دادم.
اجرا کنید و دیوار رو بین پلیر و دشمن بذارید دیگه دشمن پلیر رو نمی بینه.
دیوار رو جابجا کنید دشمن پلیر رو می بینه(دقت کنید روی دشمن به سمت پلیر باید باشه حتما، در غیر اینصورت باید یک کد بنویسید که زاویه دید داشته باشه یا یه شی مخفی emtpy روی پلیر بذارید که هی دور خودش بچرخه و اطراف رو ری کست کنه بعد اگه پلیر رو دید به همون سمت نگاه کنه و ری کست و lineRenderer برای رسم خط بین پلیر و دشمن.
-
سوالی از هوش مصنوعی بود بپرسید.یا در خواست اموزش.
دمو:
http://s9.picofile.com/file/8315759018/demo_binayi.zip.html
دانلود پکیج: 51 کیلوبایت
http://opizo.com/sGpw7N
سازنده:بیسواد
این هم پکیج بینایی
اگه بین پلیر و دشمن مانعی نباشه دشمن(enemy) پلیر رو می بینه(روی محور z یا جلو ،محور آبی رنگ)
به پلیر تگ "player" دادم
به جفت اشیا (پلیر و دشمن) کامپوننت فیزیک ریجید بادی(فیزیک اجسام جامد) دادم.
اجرا کنید و دیوار رو بین پلیر و دشمن بذارید دیگه دشمن پلیر رو نمی بینه.
دیوار رو جابجا کنید دشمن پلیر رو می بینه(دقت کنید روی دشمن به سمت پلیر باید باشه حتما، در غیر اینصورت باید یک کد بنویسید که زاویه دید داشته باشه یا یه شی مخفی emtpy روی پلیر بذارید که هی دور خودش بچرخه و اطراف رو ری کست کنه بعد اگه پلیر رو دید به همون سمت نگاه کنه و ری کست و lineRenderer برای رسم خط بین پلیر و دشمن.
-
سوالی از هوش مصنوعی بود بپرسید.یا در خواست اموزش.
دمو:
http://s9.picofile.com/file/8315759018/demo_binayi.zip.html
دانلود پکیج: 51 کیلوبایت
http://opizo.com/sGpw7N
۹۵/۰۴/۱۹