«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
متغیرهای Rigidbody در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

متغیرهای Rigidbody در یونیتی

دوشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۵، ۰۵:۳۱ ق.ظ

gameover.blog.ir

ترجمه: گیم اور

این متغیر ها در inspector مشاهده میشه(بعد از اختصاص کامپوننت ریجید بادی به گیم ابجکت  دلخواه)

angularDrag درگ زاویه ای گیم ابجکت
angularVelocity بردار شتاب زاویه ای از ریجید بادی
centerOfMass مرکز ثقل نسبت به لولای ترنسفورم گیم ابجکت
collisionDetectionMode مد تشخیص کالیژن ریجید بادی
constraints میزان درجه ی آزادی مجاز برای شبیه سازی این ریجید بادی را کنترل می کند.
detectCollisions کالیژن دیتکشن فعال باشد یا خیر؟ (به طور پیشفرض فعال است)
drag درگ گیم ابجکت
freezeRotation قفل گذاری تاثیر فیزیک روی چرخش گیم ابجکت حول محورهای xyz
inertiaTensor تنسور اینرسی مورب جرم نسبت به مرکز جرم
inertiaTensorRotation چرخش تانسور اینرسی
interpolation باعث نرمی اثر فیزیک در حال اجرا در یک نرخ فریم ثابت می شود.
isKinematic چگونگی تاثیرات فیزیک بر ریجید بادی را کنترل می کند
mass جرم ریجید بادی
maxAngularVelocity حداکثر سرعت زاویه ای از ریجید بادی
(پیش فرض 7) محدوده {0، بی نهایت}.
position موقعیت ریجید بادی
rotation چرخش ریجید بادی
sleepAngularVelocity سرعت زاویه ای که ابجکت ها استفاده می کنند تا به خواب روند (پیش فرض 0.14) محدوده {0، بی نهایت}.
sleepVelocity سرعت خطی که ابجکت ها استفاده می کنند تا به خواب روند (پیش فرض 0.14) محدوده {0، بی نهایت}.
solverIterationCount تعداد تکرار یا از سرگیری های solver در ریجید بادی
useConeFriction رانش اصکاک مخروطی برای استفاده ی ریجید بادی
useGravity کنترل می کند آیا جاذبه بر ریجید بادی تاثیر بگذارد یا خیر.
velocity بردار سرعت یا شتاب ریجید بادی_شتاب روی محور xyz
worldCenterOfMass مرکز جرم ریجید بادی در فضای جهانی(فقط خواندنی_غیر قابل ویرایش)
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۰۵
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی