«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
دانلود منیجر قدرتمند Flareget برای لینوکس :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

دانلود منیجر قدرتمند Flareget برای لینوکس

دوشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۰۲ ب.ظ

gameover.bog.ir


کاربران ویندوز همیشه خیالشان راحت است که دانلود منیجر قدرتمندی مانند IDM دارند؛ مدیر دانلودی قدرتمند با امکانات فراوان. اما کاربران لینوکس از داشتن چنین برنامه‌ای محروم هستند و با برنامه‌های مدیر دانلود تقریبا ضعیف دست و پنجه نرم می‌کنند! اما من به شما دانلود منیجر Flareget را معرفی می‌کنم؛ یک مدیر دانلود قدرتمند و با تمام امکانات IDM.

http://s9.picofile.com/file/8269553318/Flareget_Screenshot_03.png

سرعت بالا، پایداری، دانلود با چند سگمنت، پشتیبانی از پراکسی، دانلود از یوتیوب، دسته‌بندی فایل‌ها، زمان‌بندی دانلودها، صف دانلود، دانلود دسته‌ای، پشتیبانی از کوکی، پست دیتا و … تنها چندی از امکانات این برنامه قدرتمند است.

شخصا از این برنامه استفاده می‌کنم و بسیار راضی هستم. دانلود فایل‌ها با حجم بالا را با اطمینان به این برنامه بسپارید و نگران نباشید.

برنامه مدیر دانلود Flareget برای سه سیستم‌عامل لینوکس، ویندوز و مک قابل دریافت و نصب است. برای لینوکس، سه بسته مختلف deb (برای توزیع‌های دبیان، ابونتو، مینت و …)، rpm (برای توزیع‌های ردهت، فدورا، اوپن سوزه، مگیا، سنت او اس و …)، pac (برای توزیع‌های آرچ لینوکس، چاکرا و …) از آدرس flareget.com/download قابل دریافت است و بدون هیچ درگیری با دستورات شما می‌توانید بسته مورد نیازتان را دریافت و نصب کنید. همچنین برنامه با تمام میزکارها سازگار است و در تنظیمات می‌توانید تم مربوط به میزکارهای مختلف را انتخاب کنید.

این برنامه به صورت رایگان قابل دریافت و استفاده است اما برای دانلود فایل‌ها با حجم بیشتر از ۲۵ مگابایت تنها دو سگمنت ایجاد می‌کند و برای ایجاد بیشتر از دو سگمنت باید لایسنس برنامه را خریداری کنید. همچنین با گزارش باگ‌های برنامه لایسنس رایگان به شما تعلق می‌گیرد.



منبع:linuxihaa.ir

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۷/۱۲
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی