«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
گیم انجین لامبر یارد Lumberyard game engine چیست؟لامبریارد :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

مترجم:sajjad3011

فکر می کنم اولین بار توسط خودمون ترجمه میشه این مطلب(شایدم نه ولی توی گوگل زدم مطلب فارسی دربارش نیومد)



این گیم انجین سه بعدی cross-platform در سال 2016 توسط آمازون amazon،به صورت open source و رایگان free در اختیار عموم قرار گرفته و برای ساخت بازی های سه ای (AAA) به کار میره.


ساختار این گیم انجین بر پایه معماری CryEngine هست.


در مورد بیلد هم احتمالا با ویژوال استادیو باید خروجی EXE گرفت. در مورد خروجی اندروید و غیره هنوز در حال تحقیق بیشتر هستیم.




user guide یا راهنمای کاربری:

https://aws.amazon.com/documentation/lumberyard/


برای دانلود باید اول یک فایل exe رو از لینک زیر دانلود کنید بعد به اینترنت وصل باشید


https://aws.amazon.com/lumberyard/downloads/?nc1=h_ls


دموی یک بازی سه بعدی که با لابریارد ساخته شده:

http://s8.picofile.com/file/8269576542/lubmerYardTrailer.rar.html




نکته: اگه شما با این انجین قبلا آشنایی دارید یا در موردش نکته ای یا نظری دارید  پیام بذارید.

نکته دوم: هنوز خودم با این انجین کار نمی کنم و صرفا یک تریلر در یوتیوب ازش دیدم که قدرت بالای این گیم انجین سه بعدی رو نشون داد و از یک طرف هم رایگان هست گفتم یکم روش مطالعه کنم. اما بازم بهتره شما هم نظرتون رو بگید تا بدونم ارزشی برای ترجمه داره یا نه.

تریلر و pdf هم از یوتویب و همون لینک هایی که گفتم می تونید بگیرید و توی یوتیوب هم زیاد ازش فیلم نبود چون در 2016 اومده و نسبت به یونیتی و آنریل و کرای، انجین نوپایی هست و هنوز مشخص نیست چه ضعف هایی می تونه داشته باشه و من هم چون سوادم اونقدر بالا نیست جسارت نمی کنم تو کار افراد حرفه ای و از اهل تحقیق و فن می خوام اگه نظری دارن در مورد این گیم انجین مارو هم از نکته نظرات مفیدشون بی نصیب نگذارند. :)

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی