«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
فرق Toon Boom Studio و Toon Boom Animate pro+نکات در مورد ریگ کاراکتر دو بعدی برای یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir

Toon Boom Animate برای کاربران حرفه ای و پیشرفته ساخته شده و دارای قدرت بیشتر و ویژگی ها و امکانات پیشرفته تری نسبت به Toon Boom Studio می باشد.

پس Toon Boom Animate pro حرفه ای تره.

اما یک نکته ای اشاره کنم:

خودم با ابزارهای تون بوم کار کردم زیاد خوشدست نبود. چه تون بوم انیمیت پرو،چه تون بوم هارمونی و ... .

ابزارهای دیگه هم تست کردم. بهترینش انیم استادیو بود که از همه راحت تر بود، از طرفی بعضی ها اشاره دارند که فلش توی این زمینه از سایر ابزارها قوی تره(اما این هنر طراح و تکنیک هست که حرف اول و آخر رو می زنه در کنار ابزارهایی که خوب کار رو راحت می کنه بنا به هدفی که داریم،مثل ریگ کاراکتر بازی، یا ساخت انیمیشن های متفاوت و رندر و غیره)

اینو باید بگم که کلا انیمیشن کاراکتر دو بعدی تکنیک داره و تا از تجربه دیگران استفاده نکنیم همچنان کار سخت خواهد بود.


مثلا برای ریگینگ دو بعدی اسپرایت ، برای بازی سازی دو بعدی  ابزارهای خاص خودش هست با انیمیشن های اماده مثل animation box که یه سری انیمیشن idle و jump و غیره داره. نحوه استفاده هم استفاده از فریم یا اسپرایت های png هست که وقتی مثلا می برید توی یونیتی می تونید چند فریم پی در پی رو درگ کنید توی صحنه تا یک انیمیشن ازش ساخته بشه توی کادر پروژه. بعدش از صحنه اونو حذف می کنید و هر وقت نیاز بود از کادر پروژه اون انیمیشن رو ربط می دید به انیماتور و غیره...

موفق باشید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۱
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی