«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
ذخیره مختصات یک باتن در یونیتی_تغییر مختصات button _دسترسی به position یک button در یونیتی :: آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی های دیجیتال

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

آموزش ساخت بازی اندروید،آنلاین و غیره با یونیتی،و هزاران مطلب مفید دیگر

هر مشکلی تو خرید بود به شماره زیر تو تلگرام پیام بدید:
09039739619
@game_engine
دوستان ایمیل و شماره هاتون درست بذارید تا جواب بدیم.

پیوندهای روزانه
پیوندها

gameover.blog.ir

public Button button1;
button1.rectTransform.anchoredPosition = new Vector2(Input.mousePosition.x, Input.mousePosition.y);

در کد فوق متغیر button1 از نوع عمومی هست که در inspector ظاهر میشه(پس از اختصاص اسکریپت به گیم ابجکت دلخواه،مثلا یک گیم ابجکت تهی به نام gameController)



برای ذخیره حتی پس از خروج بازی :
PlayerPrefs.SetFloat("x",button1.rectTransform.anchoredPosition.x);

PlayerPrefs.SetFloat("y",button1.rectTransform.anchoredPosition.y);

PlayerPrefs.Save();

برای بازیابی مقادیر x,y و تنظیم مجدد هنگام ورد به بازی، در تابع Start()  از کدی مثل استفاده می کنیم:


float x=PlayerPrefs.GetFloat("x");

float y=PlayerPrefs.GetFloat("y");

button1.rectTransform.anchoredPosition = new Vector2(x, y);

اگه new کار نداد به این سبک تست کنید:

button1.rectTransform.anchoredPosition.Set(x, y);


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۹/۱۲
مدیرکل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی