«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
دانلود یک عکس و نمایش روی ui image در یونیتی_دانلود عکس توسط یونتیی_دانلود عکس در یونیتی :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir


🌷🌷#یونیتی

دانلود یک عکس و نمایش روی ui image در یونیتی

این سری اموزش ها کمیاب هست توی سایتای ایرانی . اما من میذارم.

using UnityEngine;
 using System.Collections;
 using UnityEngine.UI;
 
 public class DownloadAndDisplay : MonoBehaviour {
 
     public Image img;
 
     IEnumerator Start () {
         WWW www = new WWW("http://gameassets.net/GameAssetsLogo.png");
         yield return www;
         img.sprite = Sprite.Create( www.texture, new Rect( 0f, 0f, www.texture.width, www.texture.height ), new Vector2( 0.5f, 0.5f ) );
         img.SetNativeSize();
     }
 
 }



خیلی ساده هست با کلاس WWW یک عکس رو دانلود کردیم و سپس با استفاده از یلد yield منتظر موندی دانلود تموم بشه بعدش محتوا رو برگشت دادیم یا ریترن کردیم. پهنا و ارتفاع اسپرایت رو هم با انداه عکس دانلود شده تنظیم کردیم.)(گیم اور)



🌷نکته :
اگه از  UI.RawImage به جای  UI.Image استفاده کنیم خیلی راحت تر میشه چون شما کافیه فقط Texture  رو مستقیم اختصاص بدید و نیازی به ریترن کردن اون به داخل یک Sprite نیست. مثال:

using UnityEngine;
 using System.Collections;
 using UnityEngine.UI;
 
 public class DownloadAndDisplay : MonoBehaviour {
 
     public RawImage img;
 
     IEnumerator Start () {
         WWW www = new WWW("http://gameassets.net/GameAssetsLogo.png");
         yield return www;
         img.texture = www.texture;
         img.SetNativeSize();
     }
 
 }
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۱/۲۹
مدیرکل

نظرات (۳)

عالی مرسی از زحماتت
پاسخ:
مرسی

ببخشید من میخواستم بازیم رو چند بخش کنم بعد بازیکن وقتی بازی رو دانلود کرد نوع مراحلش هم انتخاب کنه بعد از اینترنت اون بخش رو دانلود کنه

آیا میشه از این کد استفاده کرد

ممنون

پاسخ:
نوع مراحلش رو دانلود کنه رو باید از لحاظ کدنویسی تعریف کنی
ببین هر آموزشی که تو سایت میذاریم تاریخش رو نگاه کن.
به نظرم آموزش های جدیدتر سایت اصلی یونیتی رو ببینی بهتره.
چون اونجا آپدیت تره.و برنامه نویسان گیم انجین یونیتی توابع جدیدتری برای اینترنت و کتابخونه های دیگه ی یونیتی ساختن.
به روز باشی بهتره.
همچنین توی گروهی که در تلگرام داریم عضو باش و جریان ها رو دنبال کن.
با مشورت گروهی و پرس و جوو  و تحقیق شخصی خودت،نصف راهو می ری و نیاز نیست همه چیزو از اول تجربه کنی.
انشاءا... موفق باشی.

سلام ببخشید میشه این اموزش رو هم بدید که چطور یک سایت را درون خود برنامه باز کرد.با یونیتی

پاسخ:
webView.OnMessageReceived += (view, message) => {
    print(message.Scheme);
    print(message.Path);
    print(message.Args["param1"]);
    print(message.Args["param2"]);
}
// Run the JavaScript below in the web page:
// location.href = "uniwebview://host?param1=value1&param2=value2"

// => "uniwebview", "host", "value1", "value2"

anotherWebView.OnMessageReceived += (view, message) => {
    print(message.RawMessage);
}
anotherWebView.AddUrlScheme("myscheme");

// Click the link "myscheme://action" in a web page.
// <a href="myscheme://action">Click Me</a>

// => "myscheme://action"

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی