«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
رفع خطای ورود به برنامه ی ایرانسل من _شماره وارد شده صحیح نیست :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

gameover.blog.ir



  پاسخ: ابتدا شماره بدون صفر بزن بره داخل اگه نرفت:به تنظیمات گوشی برید و از قسمت دیتا clear data و سپس برنامه و cache رو کامل پاک و مجدد نصب کنید

http://s8.picofile.com/file/8300469842/khata.jpg

===

اینم بخونید :

https://anzalweb.ir/1400/03/03/%D8%AD%D8%B0%D9%81-%D8%AA%D8%A7%D8%B1%DB%8C%D8%AE%DA%86%D9%87-%D8%AD%D8%B3%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%85%D9%86/

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۶/۰۴/۲۳
مدیرکل

نظرات (۲۳)

نه آقا نشد انجام دادیم باز زد صحیح نیست
پاسخ:
خود برنامه کامل پاک کن دوباره برنامه جدید نصب کن گوشی ریست کن.
من که تست کردم کار کرد.
۱۷ آذر ۹۶ ، ۱۹:۲۲ سارانوروز
برنامه cacheراازقسمت دیتاپیدانمیکنم برنامه روهم چندبار نصب وحدف کردم ولی دوباره میزنه شماره صحیح نیست چکارکنم مرسی
پاسخ:
settings| manage apps 
بعدش اسم برنامه رو انتخاب 
بعدش clear data و سپس uninstall
ایرانسل‌ من‌ میگه‌ شماره‌ وارد‌ صحیح‌ نیست‌ چیکار‌ کنم‌ ‌ همه‌ توصیه‌ های‌ بالارو‌ هم‌ انجام‌ دادم‌ بازم‌ میگه‌ صحیح‌ نیست  چیکار‌ کنم‌
پاسخ:
نمی دونم دیگه

چرا وارد برنامه نمیشه شد ثبت نام شده همه چی اوکی خیلی استفاده شده الان دو روز داخل برنامه نمیتونم برم 

پاسخ:
بیا گروه تلگرام  تو کانال گذاشتم لینکو
gameoverblog

همینکه وارد برنامه میشم میزنه(خطا در حال حاضر امکان اجرای درخواست شما وجود ندارد.لطفا بعدا امتحان کنید)الان نمیتونم وارد برنامه بشم راهنمایی کنید لطفا

۱۱ مهر ۹۹ ، ۱۷:۳۱ محمد محمدی

سلام بر دوستان. پیام هایی مثل "شماره وارد شده صحیح نمی باشد" یا "در حال حاضر امکان اجرای درخواست وجود ندارد" و ... بیشتر در مواقعی پیش می آید که اپراتور ایرانسل در حال به روز رسانی نرم افزارها یا ایجاد تغییرات در ساختارهای خود است. در این موارد باید صبر کرد تا فرایند به روز رسانی و غیره به اتمام برسد و خود به خود مشکل برطرف خواهد شد و نیازی به نصب مجدد یا ... نیست و نوعاً با این امور نیز مشکل برطرف نمی شود. به تجربه، بیشتر در جمعه ها چنین اتفاق هایی رخ می دهد. برای اطمینان بیشتر، می توان از طریق سایت اینترنتی شرکت ایرانسل یا تماس تلفنی با واحدهای پشتیبانی آن، علت مشکل را از خود آنها نیز جویا شد. 

۲۵ مهر ۹۹ ، ۰۴:۲۳ فاطمه حسینی

سلام من چندتا حساب داشتم روی مای ایرانسل میخواستم یکیو حذف کنم اشتباهی زدم حذف همه حساب ها،الان هر کار میکنم نمیتونم با شمارم وارد شم دوباره نصب کردم بازهم همین پیام "شماره صحیح نیست" هی میاد😟

پاسخ:
دیتا رو پاک کن .
۱۲ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۰ محبوبه نادعلیزاده

سلام وقت بخیر .من هنوز ایرانسل من را وصل نکردم ولی خواهرم رفت برام بفرسته گفت این خط ایرانسل من داره باید چیکار کنم 

۱۲ آبان ۹۹ ، ۰۹:۳۳ محبوبه نادعلیزاده

سلام وقت بخیر .من هنوز برنامه ایرانسل من را وصل نکردم .چرا دیگران میخواهن برام بفرستن میگه قبلا وصل کرده 

 

پاسخ:
سلام
دیتا رو باید پاک کنی.
بیا گروه
@gameoverbloggroup
نمی فهمم منظورتو
با تلگرام به این ایدی پیام بده 
@game_engine

سلام خسته نباشید ،موقع وارد کردن کد ،پیام میده با درخواست شما موافقت نشد بعدا امتحان کنید

سلام 

من هرکاری میکنم میزنه شماره صحیح نیست ولی درست میزنم

پاسخ:
سلام
+98 رو زدی؟
گوشی ریست کن
۰۸ اسفند ۹۹ ، ۰۱:۳۵ مهدی غوابش

سلام من همه کارا رو کردم بازم درست نشد چکار کنم

 

پاسخ:
چیزایی که گفتم دوباره دقیق بخون. توضیحات و پیام دوستانم بخون

برای منم اینجوری شده همه اینکاررو کردم درست نشد حتی رو یه گوشی دیگه کهذاصلا تا بحال ایرانسل من روش نصب نبودم کردم ولی همینو نوشت

پاسخ:
چیزایی که گفتم دوباره دقیق بخون. توضیحات و پیام دوستانم بخون

سلام از وقتی ایرانسل من رو نصب کردم کد دستوری #۴۴۴۴* واسم جواب نمیده

پاسخ:
سلام
بپاکش
مجدد بتست

سلام از وقتی ایرانسل من رو نصب کردم کد دستوری #۴۴۴۴* واسم جواب نمیده

پاسخ:
نمیدونم

سلام خسته نباشید 

مای ایرانسل برای گوشیم ارور میده باز نمیشه

پاسخ:
س.
نمی دونم

با سلام چرا ایرانسل من بعد از یکبار نصب وپاک شدن دوباره نصب نمی شود وپیغام خطا میدهد

 

پاسخ:
دیتا رو حذف کن

سلام

پاسخ:
سلام

سلام ببخشید من ایرانسل من رو نمیاره

پاسخ:
سلام دیتا رو بپاک کامل

منظورتون از حذف تنظیمات دیتا چیه...تو‌کدوم قسمته متوجه نمیشم؟

پاسخ:
بیا گروه
۲۲ مرداد ۰۰ ، ۰۳:۳۶ غزاله افرا

سلام . برای منم وارد نمیشه دیتارو ۶ بار پاک کردم و برنانه حذف و نصب  نیزنه شماره صحیح نیست . دیگه باید چیکار کنم؟😡🤦🏻‍♀️

پاسخ:
بیا گروه
۱۶ دی ۰۰ ، ۲۲:۴۴ مهدی زحمتکش

سلام وارد که میشم شمارمو میزنم کد اصلا نمیفرسته هرکاری هم بگی کردم نشده ممنون میشم لطفا بگین

پاسخ:
سلام
بیاگروه

در قسمت جزئیات کارکرد دو روز آخر میخوام وارد شم میگه موردی یافت نشد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی