«یا اللهُ یا رَبِّ یا حَیُّ یا قَیّوم یا ذَالجَلالِ وَ الاکرام اَسئَلُکَ بِاسمِکَ اَلعَظیم اَلاَعظَم اَن تَرزُقَنی رِزقاً حَلالاً طَیِّباً بِرَحمَتِکَ الواسِعَه یا اَرحَمَ الرّاحِمِین.»
آموزش رفع مشکل نصب دات نت فریمورک 4.7.2 برای ویندوز 7 :: گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

گیم اور _ بازیسازی با unity + مطالب متفرقه

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

آموزش های علمی با اجازه ی خدا تقدیم به هرکس خدا بخواد

به نام خدا
--
گروه قدیم ما promakers.ir یا پرومیکرز بود که بالای هزار اموزش توش ساخته بودم به اسم sajjad3011 ولی حیف ادمین سایتش عوض کرد
حالا سوالی بود کاری بود این شمارمه

قدیمیا دلم براتون تنگ شده... فقط معرفی کنید توی پیامک یا تماس یاد بیارید.
اگه جواب ندادم شاید موقعیت نداشته باشم.
بگید توی پیام از بچه های پرومیکرز هستید.

---
سوالی بود بذارید
نظر خصوصی نذارید
پاسخش سخته
دوست داشتید شماره بذارید تو واتساپ یا ایتا یا .... گروه بزنیم.
09358077198

بایگانی
پیوندها

موزش حل مشکل نصب دات نت 4.7.2

How To Fix Net Framework 4.7.2 Has Not Been Installed - A Certificate Chain Processed But Terminated

https://s16.picofile.com/file/8414744376/1.jpg

این فایل رو دانلود کنید بندازید رو دسکتاپ:

https://s17.picofile.com/file/8414744718/MicrosoftRootCertificateAuthority2011.cer.html

 

https://s17.picofile.com/file/8414744384/2.jpg

https://s17.picofile.com/file/8414744392/3.jpg

https://s16.picofile.com/file/8414744400/4.jpg

https://s16.picofile.com/file/8414744418/5.jpg

 

 

 

 

 

 

1. Click Finish
2. Copy Link:- https://bit.ly/2EchLKI
3. Open Browser
4. Paste The Link & Hit Enter on Your Keyboard
5. Open Download File Location
6. Copy File
7. Paste The File on Desktop
8. Click Start Menu
9. Search mmc
10. Click mmc
11. Click File
12. Click Add/remove Snap-in
13. Click Certificates
14. Click Add Button
15. Click Computer Account
16. Click Next
17. Click Finish
18. Click OK
19. Open Certificates
20. Open Trusted Root Certification Authorities
21. Click Certificates
22. Right-Click on Certificates
23. Click All Tasks
24. Click Import
25. Click Next
26. Click Browse
27. Click Desktop
28. Double Click on Microsoft Root Certificate Authority
29. Click Next
30. Click Next
31. Click Finish
32. Click OK
33. Click Close
34. Click No
35. Run Net Framework
36. Done!

منبع:

https://www.youtube.com/watch?v=JnC_GRaCnCg

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۹/۰۹/۰۱
مدیرکل

نظرات (۵۹)

سلام خدمت شما دوست عزیز

پست بسیار عالی و بدرد بخوری بود

سپاسگزارم

پاسخ:
سلام
خواهش

ممنون خدا خیرتون بده. مشکلم حل شد

 

پاسخ:
خدا رو شکر
التماس دعا

شما بی نظیرین.عالیییییییییییییییی

پاسخ:
ماشاءا... لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
ماشاءا... لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم
ماشاءا... لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم

@gameoverblog
بیا توش

خدا پدرتو بیامرزه

پاسخ:
خدا اموات همه رو بیامرزه و شما
ممنون

کارتون عالیه.ممنون بابت زحماتتون

پاسخ:
نوکرم

دم شما گرم

پاسخ:
فدایت

نتکیو

پاسخ:
نوکرم

دمت گرم

 

پاسخ:
ممنون

زنده باد

پاسخ:
ممنون

من اصلا اهل نظر دادن توی سایت ها نیستم اما این یکی عالی بود ممنونم

پاسخ:
ماشاءالله

سلام

من امتحان کردم نوشته سرور آفلاین هست :(

دمه شما گرم مشتی هستی

پاسخ:
خاکم

سلام

خدا خیرتون بده عالی بود

پاسخ:
التماس دعا

دمت گرم

پاسخ:
فدا

خیلی ممنون 🙏 اجرکم عندالله 

پاسخ:
موفق باشی

خدا خیرتون بده من شاید 10 بار ویندوز عوض کردم نشد که نشد ولی با این ترفند حل شد.ممنونم

پاسخ:
خدا رو شکر.نوکرم
آموزش یعنی این دمت گرم ایول داری ب مولا
پاسخ:
ممنون
۱۵ دی ۰۰ ، ۱۳:۱۴ عبدالصمد رهبری

خدایی دمتون گرم حیفم اومد تشکر نکنم 
کارم راه افتاد انشااله همیشه موفق باشید

پاسخ:
نوکرم

خداوند در این شب جمعه امواتت رو بیامرزه

دمت گرم ستون

سلام و خداقوت 
مرسی بابت حل مشکل 
ممنون میشم توضیح بدید اون سرتیفیکیتی که وارد کردیم چی بود؟


 

سلام خدا خیرتون بده من کارم گیر بود خیلی ممنون

ان شاالله خدا خیر دنیا و آخرت به شما و آدمهایی مثل شما بده که با حوصله علمتون رو در اختیار بقیه می گذارید.
۲۸ اسفند ۰۰ ، ۰۸:۵۹ آرمین چراغی

به به دمتون گرم
از نصب ویندوز نجاتم دادید

دمت گرم. عالییییییی

اقا دمت گرم خیلی کمک کردی

سلام. من یک جلسه مهم در برنامه teams داشتم که باز نمیشد. پیغام خطاش مربوط به نصب این در برنامه در ورژن 4.5 به بالاتر بود. ویندوز من 7 هست. راهنمایی خوب شما کمک قابل توجهی به من کرد.

تو نیکی میکن و در دجله انداز

که ایزد در بیابانت دهد باز

دمت گرم واقعآ مرسیییییییی

بسیار عالی بود

خدا خیرتون بده ممنونم

عالی دستتون درد نکنه

دمت گرم عالی بود

سلام جناب مهندس

خدا خیرتون بده، عالی بود🙏🌹🌹🌹♥

وای حاجی خدا خیرت بده

سلام
ممنون
نصب انجام شد. عالی بود
۰۲ تیر ۰۱ ، ۱۳:۴۰ پوریا کریمی

دوست عزیز خیلی ممنونم ازت، مشکل من هم حل شد. خدا بهت خیر و سلامتی بده.

خیلی عالی بود-ممنون

دمت گرم اعصاب برام نذاشته بود ولی داره نصب میشه دیگه ارور نداد

خیلی خیلی عالی بود . چند وقت درگیر این قضیه بودم . با تشکر

خدا خیرت بده

دورد بر شما

واقعا انصاف نبود از کنار این اموزش به راحتی گذشت

یعنی خدا امواتتو بیامورزه به هر چی ارزوی قشتگه برسی

زنده باشی واقعا خیلی وقت بود بدجوری عذابم میداد

منو واقعا رها کردی از این کار سخت خسته ام کرده بود

ممنوننننن

اگر خواستی میتونم توی سایتم تبلیغت کنم ادرس سایتم رو برات گذاشتم به خاطر این اموزشت خیلی هزینه کمی ازت میگیرم مرسی

فقط میتونم بگم خیلی خفنید
هیچ جا حل این ارور رو نذاشته بودند اینجور که شما گذاشتید و خیلی هم کار راه بنداز بود. اصلا عالی هستید دست شما درد نکنه.
دوستانی که دنبال رفع این مشکل هستند همینجاست اره حلش دیگه دنبالش نگردید

ناموسا ایشالا هرچی از خدا بخوای بت بده

 

یعنی فکم افتاد به این راحتی مشکل رو حل کردی دمت گرم واقعا 

دمت گرم
یدونه ای

تشکر

کارت درسته

دس خوووووش کوکا

دم شما گرم خیلی خوب و حرفه ای بود 

عالی بود

سپاس

پاسخ:
سلامت باشی

دمت گرم کارم حسابی راه افتاد با آموزشت

پاسخ:
خدا رو شکر

دمت گرم سید

پاسخ:
قربونت

دمتون گرم

پاسخ:
مر30

وااااااااااااااااااااااااااای شدددددددددددددددددددددددددددددددددد مرسییییییییییییییییییی

پاسخ:
مدتی سیستم ندارم هر کی کار داشت 09358077198
۰۲ خرداد ۰۲ ، ۱۸:۰۹ شاهین پورمند

عالی بود اقا یک هفته دنبالش می گشتم دمت گرم می خواستم پرداخت هم بکنم نشد  ممنون

 

پاسخ:
تا تجربه نکنم نمیذارم معمولا
کاری بود بزنگ
09358077198

داداش حرف نداری دمت گرم 

پاسخ:
فدا

سلام

خسته نباشید  . از اینکه وقت گرانقدر را برای آموزش صرف می نمایید . بسیار متشکریم

بسیار عالی بود

پاسخ:
فدا

عالییی واقعا دمت گرم نصب شددد. خیلی ممنون از مطلب خیلی مفیدت

پاسخ:
خیلی قدیم گذاشته بودم خودم تست کردم جواب داد بعد گذاشتم. چون هی می گشتم میدیم همه چرت گذاشتن جز سایتهای خارجی . خخ.

با سلام  یه نرم افزار برق داشتم نصب می کردم که فقط نت فرم ورک 4.7.2 رو باید نصب می کردم که نصب نمی شد با راه حل شما نصب کردم .

خدا قوت خدا پشت و پناهتون باشی.

حتما ازتون حمایت می کنم

پاسخ:
سلام نوکرم
اسم نرم افزارو اگه خواستی بگو منم بدونم ممنون
۱۰ فروردين ۰۳ ، ۱۱:۱۶ تعمیرات موبایل

اقا ممنون دستت دردنکنه مشکلم حل شد.

پاسخ:
خواهش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی